A divízió operatív vezetője Farkas Franciska, a Red Lemon Media ügyvezetője, aki korábban hét évig dolgozott az RTL Klubnál, és több műsor – A Széf, Kalandra Fal, a Kész Átverés és a Fábry Sándor vezette Legyen Ön is Milliomos – főszerkesztője volt.
Az üzletág supervisori feladatait Rubin Kristóf, a Red Lemon Media társtulajdonosa látja el.
„Büszkék vagyunk a Red Lemon Media Content és a Ki Mit Tube sikerére. A YouTube a jövő tartalomfogyasztásának legfőbb platformja, ám azt a Ki Mit Tube is bizonyította, hogy a netezők már most „éhesek” az újszerű, a megszokottól eltérő produkciókra. A tehetségkutató megvalósítása komplex feladat volt, az új divízióval pedig új vizekre evezünk: a tartalomgyártás és a műsorfejlesztés területen bővítjük tovább szolgáltatásainkat” – mondta Rubin Kata, a Red Lemon Media alapítója.
A Red Lemon Media a YouTube-sztárokat menedzselő cégek felkérésére és a Google szakmai támogatása mellett vállalta el a tehetségkutató tartalmi koncepciójának megalkotását. A Ki Mit Tube előkészítése kora tavasszal vette kezdetét, az alkotók olyan online műsorfolyam létrejöttét tűzék ki célul, amelynek a lényege az önmegvalósítás. A Red Lemon Media dolgozta ki a zsűri szerepét, a műsorfolyam menetét, a nézők interaktív bevonásának lehetőségeit, és ugyancsak az ügynökség feladata volt a folyamatos műsorfolyam kreatívkoncepciójának megalkotása és a webes tartalmak előállítása. A Ki Mit Tube kommunikációs és pr-munkáit szintén a Red Lemon Media látta el.
(BrandTrend)