Kategória: Aktuális.

A Hyundai Motor Company márkaértéke 2014-ben ismét két számjeggyel növekedett, köszönhetően az olyan, kulcsfontosságú termékek sikeres bevezetésének, mint a vadonatúj Genesis és Sonata modellek, illetve annak a Modern Prémium márkairánynak a használata, amely nem csupán egységes márkaarculatot teremtett az egész világon, de sikeres érzelmi kapcsolatot épített ki az ügyfelekkel.

Az Interbrand 100 legjobb globális márkát tömörítő Best 100 Global Brands listáján immár sorban tizedik éve szereplő Hyundai Motor márkaértéke most először lépte át a 10 milliárd dolláros határt. Ez minden idők legjobb értéke a Hyundai számára; 16 százalékkal magasabb a tavalyi 9 milliárdnál, és csaknem 200 százalékkal több, mint a 2005-ben megállapított, 3,5 milliárd dolláros érték.

„A Hyundai Motor egyike az autóipar leggyorsabban növekvő márkáinak, az eladások tekintetében éppúgy, mint a márkaértéket figyelembe véve. A vállalat egyedi kényelmi szolgáltatásokat tesz elérhetővé egy szélesebb modellpalettán, és ezzel fokozott vezetési élményt és ügyfélelőnyt biztosít, miközben számos érintkezési ponton igyekszik építeni a márkát. Mindezen erőfeszítéseknek köszönhetően az olyan termékjellemzők ismertsége, mint a formaterv vagy az érzelmi alapokon nyugvó márkahűség kezd nagyobb jelentőséget nyerni az árnál” – írta nyilatkozatában az Interbrand.

A Hyundai Motor, amelynek márkaértéke idén három hellyel lépett előre, és ezzel most először bekerült a legjobb negyven közé, termékkínálatának folyamatos fejlesztése révén hűséges ügyfélbázist épít ki magának. A fejlesztések  között olyan innovatív, környezetbarát termékek is szerepelnek, mint a világ első, gyártósoron készített üzemanyagcellás járműve, az ix35 Fuel Cell.

Emellett a Hyundai folyamatosan fektet bele a márka építésébe, többek között az olyan felső kategóriás sportmarketing tevékenységekben vállalt aktív részvételével, mint a rali világbajnokság, vagy az UEFA-val, FIFA-val folytatott hosszútávú együttműködés. Az autógyártó Szöulban megnyitotta első márkaélmény-központját, a Hyundai Motorstudiót; a tervek szerint még idén megnyílik a második élményközpont, mégpedig Moszkvában.

A Hyundai Motor helyezése 44 pozíciót emelkedett 2005 óta, amikor az autógyártó meghirdette márkakezelési stratégiaváltását. Azt követően pedig, hogy a vállalat 2011-ben bevezette új márkairányát, a “Modern Prémiumot”, ezeknek az intézkedéseknek köszönhetően minden évben átlagosan 20 százalékkal emelkedett a márka értéke.

„A Hyundaihoz kötődő tevékenységek széles skáláját űzzük, amelyek nem egyszerűen az eladások növelésére irányulnak, hanem olyan márkát hivatottak teremteni, amely iránt rajonganak ügyfeleink. A jövőben is folyamatosan invesztálunk a márkába, hogy ügyfeleink az elejétől a végéig, minden elemében egyedi, prémium élményként éljék meg a kapcsolatot köztük és a márka között” – mondta Won Hong Cho, a Hyundai Motor marketingért felelős  igazgatója.

A Hyundai a 2011. évi Detroiti Autószalonon hirdette meg legújabb márkairányát, a “Modern Prémiumot”, és a hozzá tartozó New Thinking. New Possibilities szlogent. Az azóta eltelt időben a Hyundai Motors számtalan részlege – a termékfejlesztéstől és formatervezéstől kezdve a marketingen és értékesítésen át egészen az ügyfélkapcsolatokig – alkalmazta már ezt az irányt saját tevékenységeiben fenntartható, következetes és rendszeres módon. Ennek köszönhetően javult a Hyundai globális ismertsége, illetve preferáltsága az ügyfelek körében, ami pedig a világszintű eladások és bevételek emelkedéséhez is hozzájárult.
(BrandTrend)