A jubileumi lapszám több különlegességgel lepi meg olvasóit: a kétféle beállítással megfotózott címlapon az utoljára vetkőző Bódi Sylvi mellett a Playboy magyarországi történetében először szerepel férfi, nem más, mint a stand-up fenegyereke, Kiss Ádám.
A születésnap kapcsán megújul a playboy.hu oldal is.
„A 15. születésnap jó alkalom arra, hogy átgondoljuk a világ legismertebb férfimárkájának magyarországi pozícióját. Figyelembe véve a Playboy brand új, egyértelműen életmód és igényesen szórakoztató tartalmak felé nyitó amerikai irányvonalát, illetve azokat a változásokat, amelyek a magyar férfiak tartalomfogyasztási szokásait is meghatározzák a mai digitális világban, az ünnepi lapszámmal számos újdonságot vezettünk be minden platformunkon. Aktualizáltuk a Playboy alapértékeit, a jövőben ennek az ikonikus márkának az olvasnivaló oldalát még jobban előtérbe helyezve gyártunk inspiráló, aktuális és releváns tartalmat a 21. század férfijának.” – mondja Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezetője.
„Hogy mit jelent ez az egyes platformok szintjén? A magazin tördelése letisztultabb, mégis dinamikusabb lett, a lap ritmusa a rövidebb anyagoknak köszönhetően pörgősebb, a tartalom könnyebben befogadható. Az újragondolt oldalakon jobban érvényesülnek és látványosabban jelennek meg a jövőben nagyobb hangsúlyt kapó írások tárgykultúráról, újszerű technikai megoldásokról, gasztronómiáról, sportról és stílusról. A Playboy 60 éves története során műfajt teremtő nagyinterjú és 20 kérdés rovatok a jövőben is meghatározó részei a magazinnak, és van még valami, ami nem változik. A Playboy olvasó a jövőben is biztos lehet abban, tőlünk csak a legjobbat, a legérdekesebbet és persze a legszebbeket kapja. A születésnaphoz kapcsolódóan megújult a playboy.hu is. Az új design modern, férfias, és a legkorszerűbb készülékek igényeihez alkalmazkodva reszponzív is. Az új technológia segítségével gyakorlatilag bárhonnan, bármilyen eszközzel teljes felhasználói élményt kap a látogató, a site mobiltelefonon, tableten és asztali számítógépen egyaránt teljes értékűen működik. A márka évtizedes hagyományainak megőrzése mellett a portál a jövőben mélyebb merítést kínál majd a férfias életmód és szórakozás tematikájából. Utazás, design, divat, stílus, gasztronómia, sport, hightech, és kultúra – néhány azok közül az új témakörök közül, amelyekkel a megújult playboy.hu-n találkozhatnak a látogatók.” – nyilatkozta Pantl Péter, a Playboy magazin tartalom-igazgatója.
A megújulást intenzív médiakampánnyal támogatja a Marquard Media, amelyben sajtó, online– és közösségi média megjelenések, rádió- és tv hirdetések, POS promóciók és a kiadó saját multiplatform portfóliójának termékei szerepelnek.
(BrandTrend)