A tizedik, jubileumi évadában a Művészetek Palotája számos újdonsággal rukkol elő: ezek egyike a kéthavonta megjelenő nyomtatott magazin digitális verziója. Mindazon neves előadók, akik az elmúlt tíz évben felléptek a régió egyik legismertebb előadó-művészeti intézményében, megjelennek a lapok hasábjain, köztük a teljesség igénye nélkül Daniel Harding, Sir John Eliot Gardiner, Kocsis Zoltán, Keith Jarrett, Cecilia Bartoli, Ramón Vargas, Eötvös Péter, Natalie Cole vagy Zubin Mehta.
A digitális Müpa Magazin azonban nem csak az eddig megjelent lapszámok online archívuma, hanem egy exkluzív tartalmakkal is kiegészített, önálló online médium, amelyben helyet kapnak az egy-egy előadáshoz tartozó koncertfelvételek, kapcsolódó videók, illetve közvetlen jegyvásárlási linkek is.
A fejlesztés a Müpa hosszú távú digitális stratégiájának szerves részeként valósult meg, amely komoly hangsúlyt fektet az intézmény látogatókkal folytatott kommunikációjára és digitális igényeik kielégítésére. A Müpa nyitott terekben, különleges találkozóhelyben gondolkodik, az online tér esszenciája pedig szintén a nyitottság és a gondolatok sokszínűsége. A Müpa célja az, hogy a jövő digitális világban felnövő generációi is a minőségi kultúrát szerető felnőttekké váljanak – ennek egyik lépése az intenzívebb kommunikáció a közösségi média tereiben.
A Müpa jubileumi, tizedik évadában már hat közösségi csatornán – Facebook, Google+, Instagram, Pinterest, Twitter, Youtube – kommunikál a közönséggel.
(BrandTrend)