Az ügyfelek igényeire szabva újult meg az UP, a többek közt a MOL Bubi arculatáért, az OTPay mobilalkalmazásért is felelős ügynökség. A 2013-mas szerkezeti átalakítás a csapat új tagokkal való erősítésével is járt, 2014 elején pedig egy operatív igazgató, az ügyféloldalról érkező Fetter Balázs csatlakozott a céghez. A korábban vezető értékesítési pozíciókat betöltő szakember az operatív feladatok átvételével nagyban segíti a kreatív igazgató, Goneth Jácint munkáját, valamint vállalati tapasztalata révén segít a csapatnak valóban az ügyfél fejével gondolkodni, így még hatékonyabb kampányokat kidolgozni.
A közös munka eddigi, egyik legfontosabb eredménye a mostani arculati megújulás, melyet egy átfogó kutatás eredményei nyomán dolgozott ki az ügynökség. E kutatáshoz, mely során olyan ügyféloldali marketingvezetők, vállalati kommunikációs szakemberek véleményére is kíváncsiak voltak, akikkel már dolgoztak együtt korábban, valamint olyanokéra is, akiknek még nem volt tapasztalata az ügynökséggel, két külsős szakember, a marketing szakértő Rátky Rita, és a független stratégaként dolgozó Jasper Garland segítségét kérték. A kutatást végző Rátky és az eredményeket elemző, azok alapján stratégiai javaslatot tevő Garland és az UP csapatának közös munkájának eredménye a most debütáló új weboldal, az up.hu is.
Jasper Garland, a több mint tízéves, nemzetközi reklám-stratégiai tapasztalattal bíró szakember elemzése szerint a kutatás tanulsága az, hogy erős az igény arra, hogy az ügynökség az ügyfelek végső előnyeire – például a tudatosság építésére – még nagyobb mértékben koncentráljon, és olyan kreatív megoldások szülessenek, melyeknek szilárd alapja a gyakorlati marketingeredmények elérése mellett az alaposság és az elkötelezettség, egy szóval az eddiginél is, ha lehet, még nagyobb fokú és előre megjósolható eredményesség.
(BrandTrend)