Kategória: Aktuális.

D-code néven új céget indít a ReachMedia fejlesztői és arculattervezési projektjei összefogására.  A több mint 15 éves szakmai múltnak köszönhetően a fejlesztőcég máris igen figyelemreméltó referencialistát tudhat magáénak: többek között a d-code felel a Jobinfo.hu integrált álláskereső és -aggregátor oldal folyamatos fejlesztéséért és üzemeltetéséért, valamint a hetente 3,5 millió levelet kiküldő Maxima direkt marketing rendszer megbízható működéséért. Ezeken túl jogelődje nevéhez fűződik a hazai piac első, ma is létező szöveges hirdetési rendszerének, a CTnetworknek az elindítása, valamint hazánk első elektronikus piactér szolgáltatásának, a Depo.hu-nak a fejlesztése. Mindkét oldal folyamatos üzemeltetése is a d-code feladatai közé tartozik.

A d-code cégvezetője, Tóth Tamás, aki 2001-ben csatlakozott a ReachMedia (akkor még Hírek Média) csapatához. „Sokan csak 0-t és 1-et látnak egy megbízás kapcsán, mi lehetőséget arra, hogy egy üzleti koncepcióból kiindulva, komoly termékfejlesztési tapasztalatunkat felhasználva, megbízónkkal együtt gondolkodva új lehetőséget teremtsünk az online világban. Célunk, hogy olyan termékeket indítsunk útjukra, melyek funkcionalitásban és minőségben is maximálisan kiszolgálják ügyfeleink üzleti céljait. Ráadásul jelentős költséget takarítunk meg nekik azáltal, hogy az egyszerű végrehajtás helyett megrendelőinkkel együtt gondolva mindig az adott problémára adható optimális megoldást keressük” – vázolta Tóth Tamás a d-code filozófiáját.
(BrandTrend)