Szeptemberben elindult a Müpa tizedik évadának legnagyobb sztárjait és a különféle kiemelt programjait kommunikáló kampány, amellyel az intézmény egyben bevezette felfrissült arculatát is. A közönség a köztereken, a különféle online és offline felületeken találkozhat a hirdetési anyagokkal.
A kommunikáció célja átadni, hogy a Müpa a régió egyedülálló előadó-művészeti központjaként különleges találkozóhely, amely programjainak műfaji sokszínűségével és a különféle célcsoportok iránti nyitottságával lehetőséget teremt a közönség és művészetek közötti párbeszéd minden formájára.
A friss arculat különféle műfajokhoz köthető, állandó színei nem csak színessé és változatossá teszik a kampány kommunikációs anyagait, de biztosan vezetik is a közönséget a Müpa programkínálatában. A kortárs grafikai trendeknek megfelelő pixelek használata egyrészt jól működik az online és az offline felületeken, a szórólapokon és a különféle saját kiadványokban is. Másrészt, a pixelek és a nagy, színes flekkek az egyszerű modernség érzetét keltik, és segítik, hogy a kommunikáció minden korosztályhoz szóljon. A müpás előadások mozaikdarabok, amelyek teljesebbé teszik az életünket; a kampányban a pixelek ennek a nyitott a szemléletmódnak a vizuális metaforái.
Az új arculat letisztultsága és merészsége megmutatja a Müpa elkötelezettségét, hogy az előadó-művészeti központ a minőségi kultúrát élményszerűen és innovatív módon közvetítse a nagyközönség számára.
(BrandTrend)