“16 év egy ingyenes napilap életében igen hosszú idő. A Metropol ma a nyomtatott sajtó meghatározó szereplője, ezért köszönettel tartozunk azoknak az üzleti partnereinknek, akik hosszú távon kitartanak mellettünk, és ma is hisznek a Metropol erejében, valamint annak a sok százezer olvasónak, aki nap mint nap kézbe veszi a lapot” – mondta Hivatal Péter, vezérigazgató.
A Metropol szokásait követve az ünnepi szám bevételének tíz százalékát most is jótékony célra ajánlotta fel: ezúttal az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa Hand print elnevezésű prevenciós kampányát segíti. Az adomány átadására a 29. SPAR Budapest Maratonon kerül sor, ahol a két szervezet közös csapatokat is elindít.
Az évforduló alkalmából olvasói promóciót is szervezett az országos napilap, amelyben játszani hívta a 16 éveseket. Középiskolai osztályok a Metropol Facebook oldalára tölthették fel fényképeiket 16 témakörben, 16 esélyt szerezve ezzel a fődíj megszerzésére, ami egy háromnapos prágai kirándulás volt. A játék során, 2456 képet készített és töltött fel összesen 164 osztály. A sorsolás a fővárosi, Lónyay Utcai Református Gimnázium és Kollégium 11. osztályának kedvezett. A kampány megvalósítását a kiadó megbízásából az Allison Advertising kreatív csapata végezte.
(BrandTrend)