Kategória: Aktuális.

Multiplatform, Big Data, real-time – néhány divatos hívószó a digitális marketing területéről, ahol a közönségmérés egyedülálló lehetőséget biztosít az integrációra. A vállalatok folyamatosan keresik a lehetőségét annak, hogy kutatási adatok felhasználásával optimalizálják az online és offline marketing tevékenységeket.  Ez a fajta integráció mára elengedhetetlenné vált. Weisz Attila július óta, mint a Gemius közönségmérés és kutatási terület új üzletfejlesztési igazgatója felelős elsősorban az EMEA régió ügyfeleiért és tovább bővíti a Gemius tevékenységi körét világ más országaiban is.

“A gemiusAudience internetes közönségmérésre alapozva, mind a meglévő mind pedig az új piacokon, erősíteni szeretnénk a jelenlétünket” – mondta el Vesna Gordon, a Gemius nemzetközi értékesítési és marketing igazgatója. “Ahhoz, hogy valaki sikeres legyen egy ilyen pozícióban, profinak kell lennie az internet és a digitális technológia világában. Attila, aki korábban nagy nemzetközi cégeknél dolgozott a hirdetői és a média oldalon is, már bebizonyította, hogy komoly tapasztalattal rendelkezik a kiemelt ügyfelek kezelésében. Attila szakmai tapasztalata kivételes kombinációja a szükséges szakmai ismeretnek és tudásnak ezen a speciális területen és személyében megtaláltuk az ideális jelöltet erre a fontos feladatra” – tette hozzá.

Weisz Attila Németországból érkezett a Gemiushoz, ahol marketing tanácsadóként dolgozott. Ezt megelőzően a Coca-Cola Company digitális marketing menedzsereként ő felelt a globális digitális stratégiáért 23 európai piacon és olyan nagy nemzetközi digitális marketing projektek megvalósításáért felelt, mint a “Coke&Meals”, az “EURO2012” és a “burn” kampány. Tagja volt a Mobile Marketing Association (MMA) EMEA régiós tanácsának is. Mielőtt csatlakozott a Coca Cola Company-hoz, az Omnicom Media Group (OMG)  ügynökségén belül a digitális csoportot vezette, mely a közép-és kelet-európai ügyfelekért felelt és ő építette fel a legnagyobb és a legjobb minősítést elnyerő digitális média részleget a magyar piacon.
(BrandTrend)