Kategória: Aktuális.

A piacvezető távközlési szolgáltató és az ország legnépszerűbb labdarúgóklubjának az utánpótlás szempontjából kiemelten fontos 12-19 éves korosztály képzési feltételrendszerét kívánják tovább javítani.

Az anyavállalat nemzetközi szinten is számos országban támogatja a futballt, mint a legnépszerűbb, sok generációt mozgósító sportágat. Hazánkban a Telekom két éve főszponzora az iskolás gyermekek Telekom Labdarúgó Diákolimpia eseménysorozatának, támogatja az MLSZ által megrendezett főiskolai és egyetemi bajnokságot. A cég az utánpótlás melletti elkötelezettségét az FTC-vel kötött megállapodással erősíti tovább, amellyel a Telekom a hazánkban is a legtöbb amatőr és igazolt sportolóval rendelkező sportág és azon belül a legnagyobb szurkolótáborral rendelkező klubja mellé áll. A szponzorációs díj összege üzleti titkot képez.

A vállalat több sportágra kiterjedő sportszponzorációs tevékenységet folytat, amelynek keretében olyan sportágak, események támogatására törekszik, amelyek meghatározóak, tömegeket vonzanak, illetve csapatok esetében országos méretű szurkolótáborral rendelkeznek. Így az FTC mellett a Telekom támogatását élvezi immáron a hatodik felkészülési ciklus óta a Magyar Olimpiai Bizottság, 17. éve az MKB-MVM Veszprém férfi kézilabdacsapata, évek óta Magyarország egyik legnépszerűbb futóversenye, a Telekom Vivicittá és szinte megalakulása óta a Magyar Úszó Szövetség is.
(BrandTrend)