Kategória: Aktuális.

Fennállásának legjelentősebb reklámkampányát indította el 2014. június 2-án a Vatera, melynek során négy héten át rendkívül kedvező áron kínált egy-egy szezonális terméket, így szúnyogháló, TV, wellness hétvége és kerti medence is a középpontba került. A 18 és 49 év közötti gyakori internethasználókat célzó kampány célja annak tudatosítása volt, hogy a korábban főként használt cikkeket kínáló oldalon az elérhető új, garanciális termékek aránya mára elérte a 63%-ot. Emellett kedvező szállásajánlatokkal is bővült a Vatera, hiszen a Lealkudtuk kínálata Vatera Sztárajánlatok néven immár az online piactéren érhető el.

vatera

A korábban reklámszakmában dolgozó Hajós András, a kampány során dal- és zeneszerzőként is közreműködött. A sajátos humorral fűszerezett műfaji kirándulás eredményét a felhasználók pozitívan fogadták: a Vatera Band virtuális kislemezét több mint 2500-an töltötték le. „Régi igazság, hogy aki nem tudja, az tanítja. Aztán pedig reklámozza. Szeretem a reklám feladatokat, mert kiélhetem titkos énjeimet bennük. Régóta akartam egyszer dancehall díva lenni, bizonytalan identitású zakóban” – így nyilatkozott Hajós András saját hivatalos Facebook oldalán.

Az online hirdetési formák (Adwords hirdetések, online eDM), a tv szpotok, valamint minden elérhető saját platform (Facebook, weblap wallpaper, hírlevél) támogatta a kampányt. Emellett most először alkalmazott a Vatera out-of-home eszközöket, így két épülethálót, valamint számos metró plakátot, billboardot, és citylightot helyeztek el országszerte.

A kampányhoz kapcsolódó nyereményjátékra több mint 1150 felhasználótól közel 7500 kívánság érkezett: ismerőseiknek elküldték azt a sztárajánlatot, amire vágynak, melyhez saját videót is készíthettek, a Vatera pedig naponta egyet teljesített közülük.

A TV2-n, illetve különböző kábel csatornákon futó tv szpotot a célcsoport 86%-a legalább egyszer látta, 78%-uk pedig háromszor. A Vatera saját kérdőíves felmérésén a megkérdezettek 71,8%-a azt vallotta, hogy látta a televízióban a reklámot, 10,22%-uk mind a négy videóra emlékszik, és több mint 45%-uk biztosan állította, hogy látta a szúnyoghálós videót. 32,75%-uk találkozott a medencés reklámmal, 25,67% a tévéssel, míg a Shiraz Hotel ajánlata 15,51%-ukhoz ért el.

A mágneszáras szúnyogháló eladási célszáma 5 ezer db volt, ezzel szemben már az első héten 20 ezer kelt el belőle, és ez a szám egy hónap alatt 26 ezerre nőtt, vagyis 5,6-szoros mennyiséget sikerült értékesíteni. A futball világbajnokság kezdetére ütemezett Samsung 82 cm képátmérőjű Full HD LED TV-ből az előirányzott 250 darabhoz képest végül 450-et értékesítettek, vagyis a tervezett mennyiség 1,8-szorosát. A 4 napos wellness üdülés esetében 80-an kattintottak a kosárba gombra, míg a New Splasher 3,5 m átmérőjű merevfalú medencéből 114 darab kelt el.

„Június során az online piactér aloldalára összesen napi 210 ezren látogattak el. Mindent egybevetve az adatok azt bizonyítják, hogy az integrált eszközök széles választékát felsorakoztató kampány eredményesen zárult le” – mondta Nyitrai Kata, a Piacterek marketingvezetője.
(BrandTrend)