Kategória: Aktuális.

A dizájn ezért frissebb és letisztultabb lett. Mindenekelőtt azonban egyedi, ugyanis az új palackforma teljesen elüt a piacon található többi csomagolástól.

„Amikor 2002-ben Zalaszentgróton megkezdtük a 14 ezer éves ásványvíz kitermelését, tudtuk, hogy ezzel a palackba zárt frissességet nyújtjuk majd a fogyasztóinknak. A NaturAqua sikere azóta is töretlen, most pedig a megújult, egyedülálló csomagolással szeretnénk még jobban kifejezni ezt a belső tisztaságot, mert hiszünk abban, hogy az egyszerű dolgok számítanak igazán” – mondta Vass Ágnes, a NaturAqua aktivációs menedzsere.

Occasion Based Marketing im Wasser

Egyvalami azonban természetesen nem változik. A NaturAqua-t vásárlók a megújult külsejű palackokban továbbra is a jól megszokott, semleges ízű, nátriumszegény ásványvizet találják majd szénsavmentes, széndioxiddal enyhén dúsított és szénsavas változatban, fél és másfél literes kiszerelésben. Júniustól először a PET palackok váltanak új külsőre, majd a nyár folyamán az üveges NaturAqua is.
(BrandTrend)