Kategória: Aktuális.

A kommunikációs ipar egyik legrangosabb versenyére július 7-ig lehet benyújtani a pályaműveket: a kampány bemutatását célzó hatékonysági esettanulmányt és a kreatív anyagokat, melyeket ez alkalommal is egy száz fős zsűri fog értékelni, pontozni. A tavaly óta bevezetett újítás szerint a pályázóknak már lehetőségük van a pályaműben szövegkiemelésre, ami a pályázat íróinak lehetőséget ad a lényeges információk hangsúlyozására a zsűritagok felé, akiknek mindössze nyolc percük van, hogy értékeljenek és eldöntsék a pályázat pontszámát 1-100 között.

A zsűrizés: Az EFFIE rangját, elismerését többek között az is adja, hogy a pályaművek értékelése során, egyedülálló módon sok iparági szakember foglal helyet a zsűriben, biztosítva ezzel az objektív végeredményt. A kommunikációs szakma elismert, tapasztalt szaktekintélyei kapnak meghívást e grémiumba, így minden terület képviselteti magát a megbízótól az ügynökségen, a médián, a kutatókon át a szakirányú oktatásig. A zsűrizés helyszínén ezúttal is online zajlik majd a pályázatok értékelése, szigorú pontrendszer alapján, titoktartás mellett.

Az EFFIE reklámhatékonysági versenyre idén 13 kategóriában várja a nevezéseket az IAA Magyar Tagozata és a MAKSZ. Újdonságok idén a Szolgáltatások kategórián belül a „Kulturális szolgáltatások(fesztivál, koncert, előadás stb.) alkategória, valamint a „Dávid vs. Góliát (kicsi vs. nagy)” kategória. Egy pályázat több kategóriába is nevezhető!

Az ünnepélyes díjátadó gálát október közepén rendezik meg.
(BrandTrend)