Kategória: Aktuális.

A Delivery Club (www.delivery-club.ru) felvásárlásával messze a legnagyobb ételrendelő platformmá vált a foodpanda Oroszországban, hiszen a két nagy platform közösen több mint 2500 partnerétteremmel rendelkezik 18 orosz nagyvárosban. A 2009-ben alapított Delivery Club eddig kifejezetten csak az orosz piacra koncentrált, míg a foodpanda 2 évvel ezelőtti indulása óta már a világ 45 országában jelen van.

foodpanda_picture

„A Delivery Club az online ételrendelés igazi úttörőjének számít Oroszországban, az elmúlt évek során sikerült egy remek céget felépítenünk, mely rendkívül erős vásárlói körrel rendelkezik. Most izgatottan várjuk a következő időszakot, hiszen célunk egy következő szintre lépni a foodpanda segítségével. Terveink szerint erősítünk a marketing-tevékenységünkön, valamint továbbra is a lehető legjobb szolgáltatást szeretnénk nyújtani mind vásárlóinknak, mind partnereinknek” – mondta el a két cég egyesülése kapcsán a Delivery Club ügyvezető igazgatója, Anna Shkirina.

Arany László, a magyarországi foodpanda ügyvezető igazgatója hozzátette: „Azzal, hogy egyesült az orosz foodpanda és a Delivery Club, még több helyen és nagyobb választékkal érhető el szolgáltatásunk. Ez is alátámasztja törekvésünket, miszerint a foodpanda minden országban piacvezető szerepet kíván betölteni, egyszerű és gyors szolgáltatást nyújtva vásárlóinak.”

A foodpanda 2015-re 50 országra szeretné kiterjeszteni szolgáltatását, így az év hátralévő részében még 5 új piacra való belépést tervez. A startup azonban nem csak új piacokat kutat fel, hanem a már meglévő piacokon való jelenlétét is erősíti.
(BrandTrend)