Kategória: Aktuális.

Egyre nehezebb eligazodni a különböző kereskedelmi célcsoportok és a televíziós kereskedőházak rangsorának világában, főként azután, hogy idén januártól a TV2 kibővítette fő célcsoportját a 18-49-ről 18-59 évesekre, miközben a hazai médiapiac továbbra is a 18-49-et használja „alapértelmezett” célcsoportnak.

Az Atmedia ehhez is szeretne egy kis segítséget nyújtani azzal, hogy felhívják a figyelmet ingyenes mobil alkalmazásukra, az Atmedia SHR Service-re, amelynek segítségével bárhol, bármikor naprakészen tájékozódhatnak a TV csatornák nézői részesedéséről.

artmedia shr

A könnyen áttekinthető és naponta frissülő televíziós közönségarányokat tartalmazó alkalmazás nem csak a magyar, hanem a lengyel és a cseh Atmedia statisztikáit is magában foglalja. Az Atmedia SHR Service napi, heti és havi nézettségi adatokat és éves trendeket is tartalmaz, informál az Atmedia tv csatorna portfólióról is (Atmax). Mindez megtekinthető, lementhető a kedvencek közé és továbbküldhető e-mailen az ismerősöknek.

Az applikáció ingyenesen letölthető iPhone-ra és Android alapú okostelefonokra:

Google Play (Android alapú okostelefonokra)

App Store (iOS alapú okostelefonokra – iPhone)

Az applikácói több célcsoportra szolgáltat adatot:

– A18-49: a 18-49 évesek

– MS18-49: a 18-49 éves főbevásárlók

– A4-14: a gyerekek

– M18-49: a 18-49 éves férfiak

– F18-49: a 18-49 éves nők

– A15-29: a 15-29 éves fiatalok

– A18-49 ppABC: a 18-49 éves, átlagos és a feletti vásárlóerővel rendelkezők

Az Atmedia abban hisz (és a sales policy-jét is erre építi), hogy a magas vásárlóerővel rendelkező célcsoportok elérése hozza meg a hirdetők számára az igazi, kézzelfogható eredményt.

A hirdető hiába kommunikál olyan csatornákon, amelyeknek nagyrészt alacsony vásárlőerővel rendelkező nézői vannak: nézik ugyan, de abból vásárlást nem feltétlen tud generálni (alacsony konverzió).
(BrandTrend)