Kategória: Aktuális.

Június 15-én a cég vezetése és az MTT Média Kft. tulajdonosa szándéknyilatkozatot írt alá a két vállalat szoros együttműködéséről, miszerint közösen dolgoznak a kis- és középvállalatok helyspecifikus szolgáltatásainak hirdetési lehetőségein.

A Magyar Telekom az év elején bízta meg az Origo, hogy országos telefonkönyvet jelentessen meg. A  Telekomot, mint egyetemes szolgáltatót erre az NMHH határozata is kötelezi saját szolgáltatási területein – az alternatív körzetekben ugyanezt kiegészítő megállapodásokkal teheti meg. Az Origo azért is vállalta el a feladatot, mert az a folyamatban lévő stratégiai változtatásaival (online szolgáltatások palettájának bővítése) kompatibilis.

Telefonbog

Azoknak az ügyfeleknek, akik a kiadványban eddig jellemzően csak nyomtatott formában hirdettek, immáron célzott online hirdetési megoldásokat ajánl úgy, hogy közben a helyi sajátosságokat figyelembe veszi.  Első lépésként az Origo Zrt. létrehozta a szaklista.hu online cégkereső szolgáltatást, amely már  több mint 60 ezer cég adatait tartalmazza. Az  oldal az online hirdetések felé lassabban nyitó szektorok számára olyan alternatívát kínál, ami ötvözi a helyi információs kiadványokban való megjelenés és az internet nyújtotta előnyöket.

Az MTT Média Kft.-t 2013-ban alapította az FCR Média azzal a céllal, hogy az MTT Telefonkönyvkiadó Kft. tevékenységét folytatva elsősorban üzleti típusú telefonkönyvet jelentessen meg. Az MTT Kft. korábban több mint 20 éven keresztül volt a Magyar Telekom partnere a telefonkönyv kiadásban. Az MTT Média egyik legismertebb terméke az aranyoldalak.hu, amelyet a partnerek közös munkával tovább üzemeltetnek, és ugyanígy az MTT Media is közös irányítással működik tovább a jövőben.

A szándéknyilatkozatot tett két társaság a Magyar Telekom támogatásával jelentet meg egy előfizetői adatokat tartalmazó telefonkönyv sorozatot. A közös tevékenységben a hirdetésértékesítést az MTT Média Kft. szervezi, a termékfejlesztésért, a kiadványszerkesztésért az Origo Zrt. a felelős.

Az új struktúra nagymértékben hozzájárul ahhoz, hogy a Telefonkönyv, mint információs kiadvány a felhasználóit továbbra is pontos és széles körű adatokkal lássa el, meglévő kis- és középvállalati ügyfélköre számára pedig  korszerű online szolgáltatási portfóliót építsen ki.
(BrandTrend)