Kategória: Aktuális.

A bejelentés Tokióban történt sajtókonferencián, ünnepélyesen aláírva a TOP megállapodást, ahol részt vett az olimpiai bizottság elnöke is, Thomas Bach úr, továbbá Masaaki Tsuya úr, a Bridgestone CEO és elnökség elnöke, valamint más cégek, IOC tisztségviselői és vendégei.

Bridgestone viszonya az olimpiai játékokkal és az olimpiai mozgalommal azonnal hatályba lép, és magában foglalja az együttműködést a 2016-os riói olimpiai játékokra. Ezen kívül Bridgestone szponzori jogokat kapott 2016-ig Brazíliában, Koreában, Japánban és az Egyesült Államokban. 2017-től kezdve, Bridgestone működési jogai az egész világra kiterjednek, és magukban foglalják a 2018-as téli olimpiai játékokat Pyeong Chang-ban, a tokiói játékokat 2020-ban, továbbá a 2022-ben és 2024-ben tartandó olimpiai játékokat, amelyekre az olimpiai bizottság még nem jelölt ki városokat. A megállapodás magában foglalja a működési jogokat bármely ifjúsági olimpián is, amire 2017 és 2024 között sor kerülhet.

Bridgestone szponzori megállapodása által lefedett termékkategóriák magukban foglalják: szeizmikus szigetelő csapágyakat, amivel különböző szerkezeteket lehet védeni földrengések okozta sérüléstől; motornélküli kerékpárokat, mely termékszegmensben Bridgestone innovációkat vezetett be több mint 60 éven át; valamint a cég által gyártott teljes abroncsválaszték, amelyekből Bridgestone az olimpiai játékok hivatalos abroncsa lett.

Bridgestone szponzori tevékenységét véleményezve, Bridgestone CEO és elnöke, Tsuya úr ezeket mondta: „mint világcég, a Bridgestone örül, hogy a teljes olimpiai mozgalom partnere lehet, olyan szervezetek csoportjáé, mely nem csak összehozza egymással a világ atlétáit a legnagyobb atlétikai ünnepségen, hanem a sportnak ezen ünnepét ötvözi a közösség szolgálatával, társadalmi felelősséggel, sokoldalúság tiszteletével, valamint az olimpiai szellem alapelvei iránti elkötelezettséggel”. Továbbá: „örömmel várjuk a hosszas és kölcsönös jótékony kapcsolatot e partneri viszonyban, és globális alapon fejezzük ki elkötelezettségünket mind a társadalom, mind a márka üzenete iránt.”

IOC elnöke, Bach úr mondta: „a TOP program valóságos globális szponzori program, mivel az összes jövőbeni játékok szervezőinek, minden nemzeti olimpiai bizottság és atlétáik hasznára válik, azt biztosítván, hogy az egész világ atlétái, nem csak a legnagyobb országoké, részt vehessenek a játékokon. Bridgestone globális vezető szerepet kapott e téren, és örömmel üdvözöljük a céget a TOP programban, ugyanakkor izgalommal várjuk a hosszú távú elkötelezettséget, amit az olimpiai mozgalom iránt tanúsítottak.”

A partneri kapcsolat, amely kölcsönös választási folyamatból született, a Bridgestone cégnek stratégiai globális teret biztosít, ami lehetővé teszi ügyfelei elérését új serkentő és kommunikációs módszerekkel; öntudat felépítését védjegyei és technológiai iránt; műveletei globalizációjának folytatását büszke munkatársainak támogatásával az egész világon.

A sajtó konferencián részt vette John Coates úr is, IOC alelnöke, Tsunekazu Takeda úr, IOC piackutató bizottságának elnöke, a Japán Olimpiai Bizottság (JOC) elnöke, és a 2020-as olimpiai és paralimpiai tokiói játékok szervező bizottságának alelnöke, Yoshiro Mori, a 2020-as olimpiai és paralimpiai tokiói játékok szervező bizottságának elnöke, Naoko Takahashi, JOC végrehajtó bizottságának tagja, aki Sidney-ben a maratoni futásban aranyérmet szerzett; és Kosuke Kitajima, aki az athéni olimpiai és pekingi olimpiai játékokon aranyérmet szerzett úszásban (mellúszásban).

Bridgestone a társadalom szolgálata kiemelkedő minőséggel nevű küldetése szerint jár el, és osztja az olimpiai szellem alapelveit, melynek célja az, hogy a sportot az emberiség harmonikus fejlődésének szolgálatába állítsa azzal a céllal, hogy elősegítse a társadalom békéjét és megőrizze az emberi méltóságot.
(BrandTrend)