Kategória: Aktuális.

A videót a HELL legújabb, a magyar kereskedelmi csatornákon és Európa számos országában futó reklámfilmje ihlette, ahol a fogyasztókat megszemélyesítő különleges karakterek az újzélandi, ősi maori tánc elemeivel mondják el, milyen érzés, amikor az ember felbont egy energiaitalt…

A HELL ENERGY esetében erőteljesen és folyamatosan bővülő export tevékenység, valamint külföldön is egyre erősödő piaci pozíciója indokolta a globális márkaépítés erősítését, melyet saját reklámfilm elkészítésével és az erre épülő több országot érintő nemzetközi kampány megvalósításával szeretne elérni. Ehhez kapcsolódóan egy olyan – a cégcsoport valamennyi dolgozóját érintő – kezdeményezéssel is előrukkolt, amire a hazai vállalatok esetében eddig nem igen volt példa: a reklámfilm eredeti koncepcióját továbbgondolva és a vállalat dolgozóira és cégfilozófiájára szabva, saját ’HELL haka himnuszt’ talált ki és adott elő.

A reklámfilm ihlette sztori, melyben a gyár alkalmazottaitól, a kamionsofőrökön keresztül az értékesítésben dolgozókon át, a marketing osztályon és a vezetőkön keresztül mindenki, egytől-egyig részt vett, a HELL szikszói gyárában elevenedik meg. Az eredeti reklám szövegét átírva, a koreográfiát a tűző napon több órát gyakorolva, statisztákat megszégyenítő elszántsággal adta elő a céges piknikkel egybekötött forgatási napon a HELL csapata. A flashmobban valóban kizárólag a vállalat dolgozói vettek részt, azonban ugyanolyan profi körülmények között vették fel, mint a reklámfilmet magát. A több kamerával, sőt még egy sportrepülővel madártávlatból is rögzített felvételek felhasználásával készülő anyagot ugyanaz a cég, az OMG készítette, mint a HELL számos más videóját, többek között profi gyárfilmjét is.
(BrandTrend)