Kategória: Aktuális.

Elfelejthetjük a hagyományos sajtótájékoztatókat az adidas kezdeményezése után, amit a 2014-es labdarúgó világbajnokságra indít. A foci vb során a ’Dugout’ elnevezésű, exkluzív és interaktív közvetítéssorozat alatt olyan sztárokat kapcsolnak élőben Rióból a Youtube-on, mint Kaka, Cafu vagy Lucas Moura. Ez lesz az első alkalom, hogy a szurkolók kérdéseket tehetnek fel a sztárvendégeknek az adidas közösségi felületein, virtuális sajtótájékoztatók keretében.

Link az élő közvetítéshez: https://www.youtube.com/watch?v=uuAPWG5e8lQ.

Kaka

Az innovatív show-k szurkolók millióit hozzák közelebb az adidas futball legendákhoz, lehetőséget kínálva, hogy a drukkerek reagáljanak a riói pályán zajló eseményekre. A hat eseményből álló közvetítéssorozat június 12-én indult, végigkíséri a világbajnokságot, és a július 12-iki döntőhöz kapcsolódó show-val zárul.

A legnevesebb focistákkal készült interjúk és a leggyakrabban felmerülő szurkolói kérdések mellett a ’Dugout’ során betekintést kaphatunk a foci vb kulisszái mögé, megismerhetjük az adidas termékeit, valamint értékes nyeremények és adidas termékek várnak a szerencsés szurkolókra.

Rob Hughes, az adidas futball részlegének kommunikációs vezetője elmondta, a ’Dugout’ ötvözi az adidas tehetségét a YouTube elérésével. A közvetítések révén a szurkolók a világ bármely pontjáról be tudnak kapcsolódni a foci VB-ről szóló beszélgetésekbe. Ez a fiatalos hangvételű show betekintést enged a szurkolóknak a vb kulisszái mögé, a legjobb riói pillanatokat bemutatva, sok hírességgel, így érdemes követni a közvetítéssorozatot a világbajnokság alatt.

Lucas Watson, a YouTube sales igazgatója elmondta: „az élő adidas show-közvetítés egy újabb kitűnő példája annak, hogy a YouTube platformja révén focirajongók milliói érhetők el. Azáltal, hogy  sztárfocisták lesznek a vendégek és hogy a show-kba egyszerűen bekapcsolódhatnak a szurkolók, az adidas és a YouTube a FIFA VB-hez és a háttéreseményekhez kapcsolódó beszélgetések motorja lesz. Tudjuk, hogy a szurkolók már alig várják, hogy elkezdődjön a világbajnokság, és ez az egyedülálló tartalom meghatározó része lesz minden focidrukker 2014-es FIFA VB-élményének”.

Röviddel ezelőtt, május 24-én indult a labdarúgó bajnoksághoz kapcsolódó adidas-kampány is. A video utolsó képén a YouTube két opciót ajánl fel, az „allin” és a „nothing” gombokat. Az „allin”-re kattintva a felhasználó az összes világbajnoksággal kapcsolatos tartalmat elérheti, amit az adidas megoszt. A „nothing” opcióra kattintva a felhasználó lemarad minden VB-vel kapcsolatos adidas-információról.

Az adidas foci társalgásaiba a www.facebook.com/adidasfootball vagy Twitteren az @adidasfootball hashtaggel lehet csatlakozni.
(BrandTrend)