Kategória: Aktuális.

A kommunikációs ipar egyik legrangosabb versenyére június 23-ig lehet benyújtani a pályaműveket: a kampány bemutatását célzó hatékonysági esettanulmányt és a kreatív anyagokat.

A szervezők tavaly vezették be, hogy a pályázóknak lehetőségük van a pályaműben szövegkiemelésre, ami a pályázat íróinak lehetőséget ad a lényeges információk hangsúlyozására a zsűritagok felé, akiknek mindössze 8 percük van, hogy értékeljenek és eldöntsék a pályázat pontszámát 1-100 között. A zsűri értékelési szempontjairól többet itt tudhatnak meg: Ahogy a zsürorok látják

Az EFFIE reklámhatékonysági verseny kategóriáinak körét bővítették a szervezők, idén a Szolgáltatások kategórián belül „Kulturális szolgáltatások(fesztivál, koncert, előadás stb.) alkategóriába is lehet nevezni. Valamint új, önálló kategória a „Dávid vs. Góliát (kicsi vs. nagy)”. 13 kategóriában várja tehát idén a nevezéseket az IAA Magyar Tagozata és a MAKSZ.

A EFFIE-re érkező pályázati anyagokat a szokásos értékelési folyamatnak megfelelően neves szakemberekből álló zsűri szeptember elején bírálja el szigorú pontrendszer alapján. Az ünnepélyes díjátadó gálát október közepén rendezik meg.
(BrandTrend)