Kategória: Aktuális.

A regisztrált felhasználók Facebook-profiljuk csatlakoztatásával adhatnak el, vásárolhatnak, tájékozódhatnak. Az oldalon minden egyes apróhirdetés egy Facebook-fiókhoz kapcsolódik, ezáltal mindig tudható, hogy ki az eladó, ki a vásárló. A felhasználók közösségi kapcsolatrendszerüket kihasználva értesülhetnek Facebook ismerőseik, illetve azok ismerőseinek meghirdetett apróhirdetéseiről. Nyomon követhetik ismerőseik tevékenységét, hozzászólhatnak hirdetéseikhez, üzenhetnek egymásnak, megoszthatják azokat – mintha csak a Facebook-ot használnák. Ez nem csak hogy növeli a biztonságérzetet, de a közösség erejének köszönhetően a termékek pillanatok alatt megtalálják új gazdájukat – hangsúlyozta a szolgáltatás erejét mondja Csizinszky András, a merkato.hu oldalt üzemeltető NAVAN Media ügyvezetője.

Újdonságot jelent, hogy a felhasználók aktivitásukkal arányosan krediteket gyűjthetnek, ami lájkokkal, megosztásokkal, apróhirdetések feladásával, aktivitással szerezhető. Mivel olyan fizetős szolgáltatások, mint a hirdetések kiemelése kreditekből is finanszírozható, így a kreditrendszertől a felhasználók aktivitásának ugrásszerű növekedését várják.

Az oldal azonban nem csak a felhasználók számára jelent újdonságot, hiszen üzleti hirdetők is képviselhetik magukat a közösségi piactéren, hivatalos Facebook-oldaluk egyszerű csatlakoztatásával. A hirdetők Facebook-oldalukhoz társítva adhatnak fel apróhirdetéseket, melyek mind a Facebook-on, mind pedig a Merkato oldalán láthatóak lesznek. A felhasználók így tehát alkalmazásunk segítségével, elkülönítve, rendezetten is tájékozódhatnak kedvenc márkáik ajánlatairól.
(BrandTrend)