Kategória: Aktuális.

Ennek keretében az Epicenter portfólió értékesítését három irányból is az Ads Interactive támogatja, ezzel erősítve a cég azon törekvéseit, hogy nem csak mint sales house, hanem mint komplett technológiai szolgáltató jelenik meg a piacon partnerei számára.

A megállapodáshoz tartozik a portfólióba tartozó több, mint 30 weboldal felületeinek értékesítése, melyek közül a legnagyobbak a sporthirado.hu, talalka.hu, love.hu, jojatek.hu, data.hu, donna.hu és a myvip.hu. A portfólióval jelentősen erősödik az Ads Interactive női elérése is.

Emellett a közös munka során az Ügynökségek felé szintén az Ads Interactive értékesítheti azt a 2,3 millió egyedi email címet tartalmazó eDM adatbázist, mely egyedülálló szűrési mélységekkel, filterekkel és affinitás csoportokkal rendelkezik. Téma specifikusságban és célcsoport kiválasztásban is olyan megoldások állnak rendelkezésre, melyek teljesen egyedivé és rendkívül értékessé teszik az adatbázist a magyar piacon dolgozó ügynökségek számára.

A közös munka harmadik lába, hogy a teljes portfólióban az Ads Interactive végzi a Google hirdetési felületeinek menedzselését és optimalizálását. Ennek létjogosultságában és az Epicenter végső döntésében hatalmas szerepet játszott, hogy 2014. április 1-től az Ads Interactive lett a Google AdSense Certified Program 1. magyar és 14. globális partnere, mely jelentős hozzáadott értéket jelent az Epicenter számára a felületek kezelése tekintetében.

Mindkét fél optimistán és bizakodva lépett be az együttműködésbe, hisz két olyan feltörekvő médiavállalkozás találta meg a közös kapcsot, ahol az értékesítési megoldások és elérhető szolgáltatások a magyar piacon egyedülálló üzleti teret hoznak létre, ezzel biztosítva a sikeres és eredményes munkát.
(BrandTrend)