Kategória: Aktuális.

A világhírű Runner’s World futómagazin magyar kiadása 2014. május 15-én jelent meg a Marquard Media Magyarország Kiadó jóvoltából. A világ vezető futómagazinja a 25 év feletti, a futást hobbiként vagy versenyszerűen űző közönséget célozza meg színvonalas szakmai tartalommal.

„A Runner’s World magazin első magyar lapszámát a kezemben fogni szinte ugyanolyan büszkeséggel töltött el, mint amikor a nyakamba akasztották a maratoni érmemet – mondja Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország Kiadó ügyvezető igazgatója, aki maga is szenvedélyesen űzi ezt a sportot. Évek óta szemeztünk a márkával, a futás népszerűségének folyamatos növekedését – így a célcsoport bővülését – látva most érkezett el az idő a bevezetéshez. A Runner’s World amellett, hogy szerepet vállal a futás további hazai népszerűsítésében, jól példázza a Marquard Media jövőbeni üzleti törekvéseit: a meglévő nagy elérésű prémium márkák mellé olyan termékeket vezetünk be (a Runner’s World mellett ilyen pl. az Éva Kreatív Papír és a Playboy Exclusive), amelyek célcsoportja garantáltan érdekes hirdető partnereinknek is, hiszen a nagyon jól meghatározott tematika egy adott kör szinte meddőszórás nélküli elérését biztosítja. A Rodale Inc. márkája 18 kiadással összesen 24 országban van jelen, mindenhol piacvezető, így minden okunk megvan, hogy higgyünk a magyar kiadás sikerében ” 

runners-world

A futás jótékony hatását ismerő és élvező olvasóközönség számára szinte hiánypótló az új médium, a Runner’s World magazin, amely világszínvonalú nemzetközi és hazai tartalommal fedi le a magyar médiapiacon található rést.

A világ vezető futómagazinja olyan lényeges témákkal szólítja meg a sport – és különösen a futás – szerelmeseit, mint az edzés, a versenyzés, a táplálkozás, a fogyás és az egészség. Magas minőségű vizuális megjelenésével és professzionális információtartalmával bizton számíthat mindazokra az egészségtudatos, 25 év feletti sportolókra, akik hobbiként vagy versenyszerűen űzik a futást. Az érdeklődők hírlapárusító helyeken, futóversenyeken és sportrendezvényeken, valamint a Spuri futóboltban találkozhatnak a 20 000 példányban megjelenő lappal, melynek következő számát 2014 őszére tervezi a kiadó.

„Futni bárhol lehet, viszont sokat segít, ha van mellettünk egy társ, aki ellát hasznos tapasztalatokkal és segít átbillenni a holtpontokon. A Runner’s World ilyen. Edzéstervekkel, táplálkozási tippekkel vagy épp pozitív élettörténetekkel mutatja be ennek a mozgásformának a szépségét. Szerintem mindenki megtalálja benne a számára izgalmas témákat, legyen szó kezdő futóról vagy maratonra készülő sportemberről”– fejti ki Pantl Péter tartalomigazgató. 

A Runner’s World, a világ vezető futómagazinja nem véletlenül gazdagítja épp a Marquard Media Magyarország portfólióját, hiszen hazánk piacvezető prémium tartalomszolgáltatójának kínálatába kizárólag magasan pozicionált kiadványok tartoznak.

A kiadó számára a 2014. év nemcsak a Runner’s World magyar kiadásának bevezetése miatt fontos: megújult a menedzsment, a portfólió több lapja is születésnapját ünnepli, számtalan új kezdeményezés, rekord, projekt és esemény teszi mozgalmassá az újításokban mindig élen járó cég életét.
(BrandTrend)