Kategória: Aktuális.

Az újabb befektetés révén a GfK képes lesz a műsorszolgáltatók egyre összetettebb elemzési igényeit még hatékonyabban kielégíteni azáltal, hogy közönségmérési megoldásait ötvözi a Genius Digital Return-Path-Data adatok hasznosítására kifejlesztett adatfelvételi és elemzési technológiája által elérhető piackutatási szolgáltatásokkal.

„A Genius Digitallal való féléves együttműködésünk felülmúlta várakozásainkat. Pozitív hatást tett ránk a csapat hozzáállása csakúgy, mint a televíziós nézettségi adatok rögzítése, elemzése és felhasználása terén alkalmazott egyedi megoldásaik” – nyilatkozta Nick North, a GfK Media&Entertainment üzletágának globális vezetője. „A Genius Digital innovatív technológiája hozzásegít bennünket, hogy releváns insightokat nyújtsunk ügyfeleinknek számára, és – ami a legfontosabb – képesek legyünk megérteni, mit jelent mindez üzleti tevékenységükre nézve. Azáltal, hogy a Genius Digital-ben többségi tulajdonrészt szereztünk, piackutatási módszereink kiegészülnek a Genius Digital valós idejű adatelemzési technológiájával.”

„A tavaly szeptemberben tető alá hozott első befektetési megállapodás óta bebizonyosodott, hogy jövőképünk és elkötelezettségünk a GfK-éval azonos: vezetőkké kívánunk válni a valós idejű fogyasztói insight- és adatszolgáltatás terén a televíziós iparágban. Örömünkre szolgál, hogy a vállalkozásban a GfK többségi helyzetbe kerül, hiszen ezáltal új piaci lehetőségek nyílnak” – mondta Jonathan Sykes, aki a jövőben Genius Digital ügyvezető igazgatójaként folytatja.

„Újabb lépést tettünk afelé, hogy igazán átfogó szolgáltatást nyújtsunk kihasználva a két vállalat egymást kölcsönösen kiegészítő szakértelmét és iparági tapasztalatát” – nyilatkozta Tom Weiss, a Genius Digital vezérigazgatója.

Annak köszönhetően, hogy a Genius Digital technológiája a piackutatási szolgáltatásokon túl egyben alkalmas arra is, hogy a műsorszolgáltatóknak üzleti előnyökkel szolgáljon, a vállalat nem tagozódik be a GfK márka alá, hanem a Genius Digital nevet megtartva önállóan működik tovább.
(BrandTrend)