Kategória: Aktuális.

Az XPrime a BTel menedzsmentjének várakozásait felülmúlva az elmúlt három hónapban 67.400 új előfizetői regisztrációt hozott a vállalatnak, ami a magyar piac internet előfizetőinek több mint egy százaléka. 41.000 új ügyfélnél már be is kötötték az új szolgáltatás, amelynek segítségével lenullázható az internet és a tv előfizetés havidíja. A BTelnek ez az új ügyfélkör 1,2 milliárd forintos éves bevételt jelent.

A BTel vezetősége folyamatosan dolgozik a nemzetközi terjeszkedés megvalósításán, ennek keretében a vállalat bejelentette, hogy az elmúlt időszakban 10 országban értékesítette már a franchise jogokat, összesen 5,4 millió euró értékben. A legkisebb összeg, amit a franchise jogért fizettek 230.000 euró volt, a legnagyobb pedig 830.000 euró. Ezzel a lépéssel 161 millió előfizetőhöz juthat el a vállalat új szolgáltatása, az XPrime. A BTelnél külföldön is a hazaihoz hasonló sikereket várnak az új terméktől, mely jelentősen megszilárdítja a vállalat bevételét és az XPrime márka európai ismertségét.

„Az eddigi statisztikai adatok alapján azt látjuk, hogy a termék a terveket jelentősen meghaladó eredményeket produkál, ez már most 1,2 milliárd forintos bevételnövekedést jelent erre az évre.   Az elmúlt hónapokban sikeresen vezényeltük le a franchise jogok értékesítését 10 országban és jelenleg még 6 országban folynak a tárgyalások. Hosszú távú együttműködések kialakítására törekedtünk és erre a partnereink is nyitottak voltak, ezért a szerződések 10+10 évre szólnak. Az új szolgáltatásunk iránt nem csak az előfizetők, hanem a hirdetők részéről is nagy az érdeklődés, eddig több mint 100 szerződést kötöttünk, melyből 46 hosszútávra szól. ”- mondta Takács Krisztián a BTel elnök-vezérigazgatója.
(BrandTrend)