Kategória: Aktuális.

Az elmúlt időszak eredményeként a fejlesztők egyszerűbb menürendszert alakítottak ki, a kibővült szűrési lehetőségek beépítésének köszönhetően, ma már könnyebben és eredményesebben kereshetünk éttermet, programot, buli helyszínt az oldalon.

“Úgy véltük a felduzzadt tartalmi háttér miatt oldalunk, megérett egy alapos rendrakásra, tematizálásra. Ezért a közel féléves fejlesztés során az adatbázisunkban található 1000 helyet egyesével átnéztük és külön-külön felcímkéztük a rá jellemző paraméterek alapján. Így gyorsabbá vált a keresés és átláthatóbbá az oldal.” – mondta el Papp Regina főszerkesztő.

Az átalakítás során a korábbi tíz menőpontot hat kategóriára egyszerűsítették, a címke rendszer bevezetésével pedig 101 féle szempont alapján szűkíthetjük a welovebudapest.com weboldalon szereplő tartalmakat. A belső racionalizálások mellett a design is letisztultabbá, áttekinthetőbbé vált: a térképes kereső, aminek segítségével megtalálhatjuk a hozzánk legközelebb eső célpontot, valamint a YouTube box, amelyben a We Love Budapest kedvenc videóit nézhetjük meg.

WLB_0429

A letisztult külső tovább erősíti a hirdetések hatékonyságát, és az eredményesebb elhelyezést, exkluzív megjelenést biztosít, remek platform a prémium márkák számára.

„A We Love Budapest a fiatalos, jobb anyagi helyzetű budapestiek elérésére kiváló. Ráadásul az oldalt 30%-ban angolul olvassák, így hirdetőink az ide látogató turistákat, valamint az itt élő külföldieket is meg tudják szólítani az siteon keresztül. A We Love felkészült, gyors és rugalmas csapatával tartalmi együttműködéseket és akár rendezvénnyel kombinált élménymarketing megoldásokat nyújtunk partnereinknek” – emelte ki az együttműködés előnyeként Gazsó Gábor, az Evomedia Sales House stratégiai partnere.
(BrandTrend)