Kategória: Aktuális.

A kezdeményezés célja, hogy megtalálják és elismerjék a legjobb minőségű ételeket és italokat. Az idén 53. alkalommal megrendezett megmérettetésen rekordmennyiségű – több mint 3200 – élelmiszertermék indult, a zsűri nemzetközi étel- és italszakértőkből, egyetemi oktatókból, elismert séfekből és tesztlabor-vezetőkből állt.

Monde Selection - Gold Quality Award 2014

A „Sör a sörök, vizek, üdítők” kategória idei aranyérmeseként a Kőbányai sör már hatodik alkalommal nyerte el az első helyezettnek járó díjat a Monde Selection versenyen. „A Kőbányai minősége a gyártási technológia folyamatos fejlesztése eredményeként évről-évre erősödik” – mondta a díjjal kapcsolatban Lenti Orsolya, a Kőbányai márkamenedzsere. Hozzátette: „A fejlődő minőséget nemcsak a Monde Selection bírái, hanem a fogyasztók is értékelik, hiszen a Kőbányai a legnépszerűbb sör Kelet–Magyarországon.”

Fero_0869_RGB_300dpi

Érdekesség, hogy a Kőbányai sör „arca” az idei szezonban is Nagy Feró lesz. A kampány, amelyben a jól ismert „8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás…” Feró-sláger is szerepet kapott, a napokban indult el.
(BrandTrend)