Kategória: Aktuális.

A 15 éves Trafó, Budapest egyik ikonikus helye, azokat a fiatalokat is szeretné megszólítani, akik nyitottak a kultúrára és a design-ra, de még nem számítanak a Trafó törzsközönségének.

Kultcandy_Trafo_kirowskiIsobar

A Kultcandy kampánnyal a kirowski Isobar ennek a közönségnek akart kedvet csinálni az előadásokhoz, és a jegyek eladásán túl a Trafó szellemiségéből is átadni valamit. Ezért ennek a fiatal célcsoportnak a  kultúrafogyasztási szokásait figyelembe véve többet, mást, eredetibbet kínál a kampány, mint pusztán jegyeket egy-egy előadásra.

A díszdobozos nyalókák kétféle designban kaphatók, és megtalálhatók a Trafóban, a Szputnyik Shopban és a WAMP-on is. A Kultcandy egyszerre jegy, édesség, ajándék és design-tárgy. A gyakorlati haszna mellett ironikusan utal arra is, hogy a kultúrát is fogyasztjuk, a Trafó pedig olyan kulturális élményt ad, amire éppúgy rá lehet szokni, mint a cukorra.
(BrandTrend)