Kategória: Aktuális.

A vállalat 2013 szeptemberében széleskörű felmérést végzett a magyar fogyasztók körében, 1700 fogyasztó véleményét kérdezték meg a sörök csomagolásáról és a különböző kiszerelésekről. A kutatás bizonyította, hogy a hazai fogyasztók – csakúgy, mint a megkérdezettek világszerte – értékelik a kiszerelések széles választékát, amelyek túlmutatnak a megszokott, egyenként megvásárolható 0,5 l-es dobozos és üveges sörökön.

4x500ml Shrinkfoil - Promotional 3D v3

 

Április közepétől a Heineken elindítja a multipackok bevezetését támogató TV-kampányát, illetve a hiper- és szupermarketekben jól látható kihelyezésekkel is támogatja az összecsomagolt termékeket.

Kényelem – A multipackok egyszerűbbé és gyorsabbá teszik a vásárlást, hiszen a fogyasztók általában nem egyetlen sört tesznek a kosarukba, hanem akár 6 darabot is. Ráadásul az összecsomagolt termékek kényelmesebben szállíthatók, praktikusabban hűtőbe helyezhetőek, sőt ez a kiszerelés vendégség esetén is elegánsabb. A széleskörű felmérés azt is felfedte, hogy a Heineken-fogyasztók különböző méretű és kiszerelésű csomagokat preferálnak különböző alkalmakkor. A Heineken multipack pedig mindig jó választás, bármilyen alkalomra: házibulira, baráti meccsnézésre, kerti grillezéshez.

Minőség – Az új üveges kiszerelések, a 0,4 l-es visszaváltható és a 0,25 l-es nem visszaváltható, azoknak a fogyasztóknak szólnak, akik a minőséget választják a mennyiséggel szemben. A kisebb palackméret vitathatatlan előnye, hogy a sör végig hideg marad fogyasztás közben.

400x4 Multipack - Promotional 3D

Megfizethető – Az eddig említett előnyökön kívül az új kiszerelések megfizethetőbbek is lesznek. A vásárlók 200 Forintos ár alatt találják majd a 0,4 l-es üvegeket, és a multipackokban is alacsonyabb a sörök egységára.

Ugyanolyan kiváló íz – Ezek a változások csak a Heineken külsejét érintik, a világ legnemzetközibb sörmárkája továbbra is csak 4 kiváló minőségű alkotóelemből áll: víz, maláta, komló és élesztő; az eddigi remek ízt és prémium minőséget biztosítva fogyasztóinak.
(BrandTrend)