Kategória: Aktuális.

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a kereslet egyre nő a natúrkozmetikumok iránt, és a hagyományos termékekhez képest jelentős növekedés észlelhető. A dm-ben is forgalomnövekedést értek el ezek a termékek. Ennek oka, hogy a fogyasztók egyre kritikusabbak a termékek összetevőjét illetően, és előnyben részesítik az ökológiailag semleges alapanyagokat, amelyekből az alverde termékek is készülnek.

alverde

A dm azzal a céllal vezette be 1989-ben az alverdét, mint az egyik első dm márkás terméket, hogy kedvező áron kínáljon természetes alapanyagokból készült testápolási cikkeket. A dm ezzel már 25 évvel ezelőtt felállította a natúrkozmetikumok haladószellemű filozófiáját, ami a mai napig érvényes, és példaértékű. Jelenleg 400 alverde termék található a dm üzletek polcain, amiből több mint 200 dekorkozmetikai termék. Az idén több ízben is újdonságokkal állt elő az alverde, mint például a több árnyalatú 2in1 rúzs és ajakbalzsam, ami egy új limitált kiadású termékszéria. Egyúttal azonban az olyan klasszikus termékek, mint a vadrózsás nappali- és éjszakai krémek is megtalálhatóak a polcokon, amiket a kezdetek óta, immár negyed évszázada a vásárlók kedvelnek.

Az alverde termékek nem tartalmaznak: szintetikus tartósítószert, illatanyagot, színezéket, állati eredetű*, és ásványi olaj alapú összetevőket. *Kivéve kárminok, méhviasz, selyemprotein és gyöngy kivonat. A felhasznált összetevők kiválasztásánál előnyben részesítik az ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó alapanyagokat. A natúrkozmetikumok előállítása gondosan válogatott alapanyagokból történik. Ezzel óvja a környezetet és természeti erőforrásokat.

A termékek ajánlottak azon vásárlóknak is, akik allergiásak a szintetikus tartósítószerekre! Az alverde termékek megfelelnek az ellenőrzött, természetes kozmetikumok Német Ipari és Kereskedelmi Cégek Szövetsége (BDIH) által kidolgozott irányelveinek. 2010 őszétől az alverde kozmetikumokon a NaTrue emblémát is magukon hordozzák. A márka immár több alkalommal is (2009, 2010) elnyerte a  “Német Környezettudatos Díj” kitüntetést. Az alverde-t Németország három legkörnyezettudatosabb márkája közé választották be a gazdasági eredmények, a példamutató társadalmi felelősség és a környezetvédelem területén elért eredmények alapján.

Az alverde natúrkozmetikai saját márkás termékcsalád 2012-ben megkapta a „Green Brand Germany 2012/13” elismerést. Ezzel a tanúsítvánnyal a valódi ökológiai fenntarthatóság megvalósításáért, a tudatos életmód hirdetéséért és kommunikációjáért díjazták a márkát.  2013-ban az alverde natúrkozmetikumok Magyarországon a JOY magazin szervezésében elnyerték a „Szépség Nagydíját”. 2013-ban és 2014-ben pedig a Superbrand díjat, ami a legjobbak közzé emelte a márkát.
(BrandTrend)