Kategória: Aktuális.

Az ügynökség az első negyedévben nyerte meg a Kéri Pharma kommunikációs tenderét, amit egy OTC termék teljeskörű kommunikációjára írt ki a gyógyszercég. A tendergyőzelem nyomán az Insomnia a Kéri Pharma több márkáját is gondozza majd a jövőben.

Az FMCG szektorban ugyancsak tenderen nyerte el az ügynökség a Watt energiaital márka megbízását. A közös munka egyik első eredménye egy új ízkombináció áprilisi piaci bevezetése. Az új termék csomagolását és a bevezetés kreatívjait már az ügynökség tervezte.

A magyarországi sikerek mellett a több éve a Közel-Keleten is leányügynökséget működtető cég az arab piacon is tovább erősítette a pozícióit. A magyar és helyi munkatársakat egyaránt foglalkoztató Insomnia Middle East nyerte el a kuwaiti NTEC technológiai vállalat és a professzionális konyhai felszereléseket gyártó szaúd-arábiai Raqtan megbízását. Mindkét esetben arculattervezési és online-marketing feladatokra szerződtek.

MisinszkiÁkos2

„Az Insomnia eddig is rendelkezett azokkal a tényezőkkel, amelyek szükségesek egy ügynökség nemzetközi szinten is sikeres működtetéséhez.  Örülünk azonban, hogy az utóbbi hónapok számos belső átalakítása és a csapat kemény munkája nyomán máris kézzelfogható eredmények születettek.” – tette hozzá Misinszki Ákos, az Insomnia február elején kinevezett operatív ügyvezetője.
(BrandTrend)