Kategória: Aktuális.

A tavalyi évben 60%-kal nőtt a húsvéti hetekben az Auchan áruházaiban eladott tojások száma, ennek megfelelően idén is hasonló mennyiségű tojás értékesítését tervezi az áruházlánc az ünnepi időszakban. Idén jelentek meg az áruházak polcain a sajátmárkás csomagolású tojások, ezek kiemelt promóciót kapnak a húsvéti szezon alatt. A megszokott tojás kínálat mellett egyedülállóan széles választékkal készül vásárlói számára a vállalat: bio tojás, vitaminos tojások is kaphatók.

Tojás választék

Nagy népszerűségnek örvendenek a speciális, azaz extra sárga, extra nagy és a mélyalmos termékek is. A legtöbben a közepes, M-es és az S-es méretű tojást keresik, melyek az eladott tojások 70 százalékát teszi ki, de az igényeknek megfelelően L-es, XL-es méret is kapható az áruházakban. Az Auchan a tavalyi évhez hasonlóan kedvező árakkal, jelentős akciókkal is készül, így idén a legolcsóbb 10 db-os tojás 300 Ft, a 10 db-os extra tojások 400 Ft alatt, míg a 30 db-os friss tojások ára 700 Ft – 850 Ft.

Az ünnepi szezonban 20-30 %-kal nő meg az alkoholfogyasztás egy átlagos, nem ünnepi időszakhoz képest. Az Auchannál egyre több hazai pincészet kerül be a boraival az áruházlánc kínálatába, ugyanis egyre népszerűbbek a hazai pincészetek borai. Mostanra borok esetében a forgalom 95 %-át teszik ki a magyar termékek.  A legnépszerűbb minőségi magyar vörösborok mellett folyamatosan növekszik a fogyasztási trendeknek megfelelően a rosék népszerűsége is. A tömény italoknál pedig a tradicionális magyar pálinka mellett erősödik a prémium whisky és a gyomorkeserűk piaca is.

Bor választék

„Áruházláncunk továbbra is arra törekszik, hogy a lehető legtöbb terméket hazai beszállítóktól, közvetlenül szerezze be, a tojások és a pálinkák terén teljes termékválasztékunk magyar beszállítóktól érkezik és a boroknál is ez a célunk. Az idei évben is számos újdonsággal készülünk: most vezettük be a sajátmárkás csomagolású tojásokat, a borok esetében pedig jó néhány ismert pincészet kis szériás csúcsbora is megtalálható lesz áruházainkban. Széles választékkal, felkészülten várjuk vásárlóinkat, hogy mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb terméket” – mondta el Gál Judit, az Auchan kommunikációs menedzsere.
(BrandTrend)