Kategória: Aktuális.

A startup annak az ígéretével kecsegtet, hogy amint elindul, hatalmas növekedést ér el vagy technológiai paradigmaváltás révén, vagy azért, mert olyan igényre, új trendre tapint rá, amit még nem szolgál ki senki. Többen, többféleképpen határozzák meg a startup fogalmát, abban azonban minden definíció azonos, hogy a startup a gyors növekedési képességű vállalkozás. És ki ne szeretne gyorsan növekedni, új piacokat meghódítani, reális feltételekkel tőkéhez jutni?

A startuper sem csodabogár, hanem a környezetére rugalmasan reagáló, innovatív vállalkozó. A kudarcból bátran feláll és újrakezdi, keresi az új utakat, nem érdekli a kitaposott ösvény. Nem ragaszkodik olyanhoz, aminek a létjogosultságát a piac nem igazolja vissza, és akár menet közben is rugalmasan változtat az elképzelésein. És mindegy, hogy hányadszor ütközik falba, mindig ugyanolyan lendülettel indul az új irányba. Mindeközben pedig maximálisan hisz a termékében, a piacban és a munkatársaiban.

600x120pix startup

Ezek a tulajdonságok tanulhatók, s minden cégnek hasznára válnak. Ha a vállalkozásunkban a fejlesztés, innováció folyamatos, ha a piacunkat képesek vagyunk újraértelmezni, ha soha nem elégszünk meg az eredményeinkkel, ha a globális terjeszkedés a célunk, akkor gyorsan növekedő, sikeres vállalatot építhetünk. S akkor mi is felkelthetjük a befektetők figyelmét, hozzájuthatunk kedvező feltételű, támogatott forrásokhoz. A startup cégkultúra meghonosításával akár cégen belül, akár új vállalkozásként ki lehet fejleszteni a startup-lábakat. Ehhez azonban ismerni kell a startupok természetét, a befektetők elvárásait, s tudnunk kell azt, hogy hogyan fejlesszük ki magunkban a startup-gondolkodást. Erre kínál lehetőséget a STARTUP TAVASZ 2014 rendezvénysorozat következő eseménye április 29-én a BKIK székházában.

A Te is lehetsz sturtup! konferencián Korányi László, a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH) elnökhelyettese mutatja be a kormányzat innovációtámogatási stratégiáját, kockázati tőkebefektetők beszélnek az elvárásaikról és a tőkebefektetés menetéről, és már sikeres startupok CEO-i mutatják be az utat, amin járnak.
(BrandTrend)