Kategória: Aktuális.

A megfelelő állás megtalálásában sokszor a gyorsaság is számít, ráadásul egyre nagyobb szerep jut a közösségi csatornáknak. „A magyar lakosság közel fele tagja már a Facebooknak, és a KutatóCentrum friss adatai szerint tovább nőtt a munkahelyi használat is: a munkavállalóknak már csaknem harmada munkaidőben is rendszeres látogatója a Facebooknak” – avat be a részletekbe Kristók Balázs, a Jobinfo.hu állásszemléző oldal vezetője. A szakember szerint mindez új lehetőséget teremt az álláskínálat terjesztésében is. „Az álláskeresők általában naponta egyszer megnézik állásszemléző oldalunk kínálatát, illetve a reggeli órákban elolvassák a testre szabott hírlevelet. Az idő nagy részét azonban ők is a Facebookon töltik, ezért úgy döntöttünk, hogy tematikus csatornákat hozunk létre számukra” – tette hozzá Kristók Balázs.

A Jobinfo.hu mostantól 24 főkategóriában – így például Adminisztratív és irodai, Gazdasági és pénzügyes vagy Fejlesztői és informatikus állások –  listázza a hozzá beérkező friss ajánlatokat. A tesztjelleggel elindított tematikus állásoldalakon naponta 3-3 friss lehetőség jelenik meg, ezeket egy szoftver választja ki, számos szempontot figyelembe véve. „Az volt a célunk, hogy az adott kategóriában várhatóan legnagyobb érdeklődésre számot tartó ajánlatok jelenjenek meg. Nem akartuk az álláskeresők hírfolyamát elárasztani, így a hozzánk naponta beérkező, átlagosan mintegy 1000 ajánlatnak csak a töredéke érhető el itt” – tette hozzá Kristók Balázs.

A későbbiekben új funkciókkal is bővülnek majd a Jobinfo.hu tematikus csatornái (http://www.jobinfo.hu/facebook), melyeknek jelenleg összesen mintegy 13 ezer követője van. A Jobinfo.hu célja, hogy a közeljövőben átlagosan tízezres tábort hozzon létre az egyes kategóriákban.
(BrandTrend)