Kategória: Aktuális.

Az alapötlet nagyon egyszerű: a Google egy olyan online programot ajánl, melyhez a kiadók, weboldal tulajdonosok csatlakozhatnak, ennek neve AdSense. Célja, hogy a tartalmi elemek mellett bevételeket generáljanak látogatóik után. Azoknak, akik ehhez napi menedzsmentet és lokális szakértelmet keresnek, olyan megbízható partnert ajánl a Google, mint az Ads Interactive, aki optimalizálja ezeket a felületeket. Az együttműködés tökéletes találkozása a globális technológiának és innovációnak, mely a lokális piacismerettel és helyi szakértelemmel társul.

Az online hirdetési környezet szereplői a hirdetők, a felhasználók és kiadók. A programban résztvevő kiadók egy valós idejű aukciós rendszerben elérhetővé teszik weboldalaik hirdetési felületeit. A Google feladata, hogy az oldal tartalmához leginkább illeszkedő, legrelevánsabb hirdetések jelenjenek meg a felhasználók számára. Az Ads Interactive hozzáadott értéke, hogy a kiadói oldalról rendelkezésre álló banner portfóliót a lehető legrelevánsabban és legjövedelmezőbben kialakítsa, majd menedzselje.

Ezzel a partner programmal a helyi szakértelem és tudás találkozik a Google széleskörű termékskálájával, és minden weboldal tulajdonos jelentős növekedést könyvelhet el a hirdetési bevételek tekintetében, amennyiben az Ads Interactive segítségét veszi igénybe.

Az Ads Interactive számára ez a megoldás jelentős hozzáadott értéket jelent, hisz mint online sales house, ez extra lehetőséget ad, hogy a portfólió tagokat plusz bevételhez juttassa és egy olyan nagyszerűen működő rendszerhez csatolja, mint a Google hirdetési platformja.

Az Ads Interactive Ügyvezető Igazgatója, Németh Iván osztotta meg gondolatait:

„Nagyon büszkék vagyunk, hogy az első magyar partner lehetünk a programban és globálisan is mindössze a 14. Mint egy tradicionálisan online értékesítésből élő cég, állandó jelleggel kutatjuk, hogy tudjuk a legjobb megoldásokat és a legnagyobb bevételekkel kecsegtető piaci innovatív technológiákat elhozni a portfólió tagjainknak. Az, hogy a Google AdSense Certified Partner programjának tagjává váltunk, nagyon nagy előrelépés, hisz a Google, mint komplett értékesítési megoldás, kiemelt hozzáadott értéket képvisel az értékesítési eszközeink között. A megoldás újabb bevételi forrást és hirdetési csatornát jelent minden partnerünknek, aki az Ads Interactive-val dolgozik.

Elérni mindezt egy olyan kiélezett piacon, mint a magyar, nagyon nagy mérföldkő az Ads Interactive életében és kijelöl számunkra egy olyan tiszta ösvényt, melyen haladva a vállalkozás tovább nőhet és jövőbeni sikeressége garantálható. Nehéz, de izgalmas és érdemi munka vár ránk, de biztosak vagyunk benne, hogy a Google-lel közösen a jövő nagy sikereket tartogat mindenkinek, aki az Ads Interactive-val dolgozik.”

A Google részéről Catherine Downes, a Global Certified Partner Program vezetője foglalta össze gondolatait a megkötött együttműködéssel kapcsolatban:

„Az Ads Interactive-nak már jelentős eredményei voltak a megállapodás megkötése előtti évekből is a weboldalak felületeinek értékesítésével kapcsolatosan, mind Magyarországon, mind Romániában. Helyi és regionális piacismeretük, eddigi eredményeik és jövőbeni terveik a növekedést illetően kulcsszerepet játszottak abban, hogy a Google AdSense Certified Partner Programhoz való csatlakozásukat a Google is fontosnak tartotta. A Google szorosan együttműködve az Ads Interactive-val azon fog dolgozni, hogy a kiadóknak és weboldal tulajdonosoknak hozzáadott értéket termeljen, és a partnerek számára növekvő bevételeket és pozitív tapasztalatokat generáljon. Köszöntjük az Ads Interactive-ot a programban és lelkesen várjuk a közös munkát és a gyümölcsöző együttműködést.”
(BrandTrend)