Kategória: Aktuális.

Az UP a Titanic szervezők által megadott 2014-es jelszavakból („friss, sokszínű, izgalmas”) kiindulva alkotta meg a letisztult, minimalista stílusú arculatot, ráadásul a központi kreatív mellett idén először minden fesztiválhelyszín önálló designt is kapott.

up_advertising_titanic21_arculat

A sokszínűséget ragadja meg a befutófilm is, az alkotók elmondása szerint „az élő, improvizatív vj-zésen alapult az alkotási folyamat, ahol a zene és a képek egymásra találása, szinergiája, váltakozása és dinamikája az igazán fontos, nem a bonyolultság”.

A 21. Titanic Nemzetközi Filmfesztivál idén április 4-12. között kerül megrendezésre az Uránia, Toldi, Puskin, Örökmozgó és az A38 helyszíneken. A részletes program március 27-től érhető el a www.titanicfilmfest.hu oldalon.
(BrandTrend)