Kategória: Aktuális.

A Hyundai Motor hatmillió darab gépkocsit adott el európai ügyfeleinek, amióta 1977-ben megkezdte termékeinek forgalmazását a régióban.

A Hyundai progresszív módon növelte értékesítési lendületét a térségben, összhangban az egyre bővülő európai modellkínálata iránt mutatkozó, folyamatosan növekvő kereslettel. 19 évbe telt, amíg a Hyundai eladta első egymillió autóját. Azóta mindig rövidebb idő alatt jutott el a következő mérföldkőig; a legutóbbi egymilliót alig több mint két év alatt érte el.

A Hyundai modellek iránt a térségben mutatkozó kereslet a helyi infrastruktúrában eszközölt beruházások nyomán lendült fel, összhangban a Hyundai azon stratégiájával, hogy kifejezetten az európai ügyfelek igényeinek megfelelő gépkocsikat építsen. A Hyundai több mint három milliárd euró összértékben ruházott be ezekbe az infrastrukturális fejlesztésekbe, a gyártóüzemektől a kutatás-fejlesztésen át a motorsport létesítményekig.

Regionális beruházásainak sikerét igazolja, hogy a Hyundai által Európában értékesített gépkocsik 95 százalékát itt, a vállalat európai műszaki központjában (Rüsselsheim, Németország) tervezték és fejlesztették, illetve 90 százalékukat itt is építik, a vállalat Cseh Köztársaságban, illetve Törökországban működő üzemeiben.

Mindkét gyár számottevően növelte termelési kapacitását, igazodva a Hyundai modellek iránt mutatkozó, megnövekedett európai kereslethez. A csehországi gyár évente 300 000 darab gépkocsit állít elő, míg a törökországi üzem éves termelése immár eléri a 200 000 darab gépjárművet, miután 2014 elején megkezdték az új generációs i10 modell gyártását.

i10

A vállalat folyamatos térségi beruházásai az európai lakosok számára is előnyöket jelentenek: 2012-ben Európa-szerte 152 000 ember köszönhette állását a Hyundai európai jelenlétének. Ez a szám 18 százalékkal magasabb, mint 2011-ben, ami kiválóan példázza a márka egyre nagyobb regionális jelentőségét. A Hyundai 2012-ben 1,3 milliárd euró értékben fizetett be adót Európa-szerte; ugyanezen idő alatt kettő milliárd euró értékben vásárolt alkatrészeket Európán belül.

A Hyundai emellett különféle módszerekkel igyekezett javítani a márka ismertségét.  Hosszú távú együttműködési megállapodásokat kötött olyan, ismert szervezetekkel, mint a Tate vagy a FIFA, és ezek révén a Hyundai a potenciális ügyfelek szélesebb körét tudja elérni.

„Európa egyike a világ legigényesebb újautó-piacainak. Éppen ezért a térség stratégiai jelentőséggel bír a Hyundai számára, és szerves alkotóeleme a márka globális sikereinek; ezért is folytatjuk beruházásainkat a térségben. 2014-ben minőségi fejlesztéseket hajtunk végre egy sor területen, lehetővé téve a szervezet organikus növekedését, ahelyett, hogy minden áron a piacrész növelésére törekednénk. Ezzel lefektetjük az évtized közepétől beinduló, új növekedési szakasz alapjait” mondta Allan Rushforth, a Hyundai Motor Europe alelnöke és ügyvezető igazgatója.

A „Termék-lendület 2017” elnevezéssel induló program keretében a Hyundai a következő négy évben 22 új modellt, illetve modellváltozatot vezet be Európában, amelyek 2020-ra hozzásegítik a márkát az 5 százalékos piaci részesedés eléréséhez.
(BrandTrend)