Kategória: Aktuális.

A HEINEKEN Hungária magasabb szintre kívánja emelni vállalati kapcsolatrendszerét annak érdekében, hogy értékeit, a környezetre gyakorolt pozitív hatását eredményesebben mutassa be az érintettjeinek, vállalaton belül és kívül egyaránt. Ezt a célt szolgálja Pálfalvi Márta vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatóvá történő kinevezése, aki 2014. március 10. óta tölti be ezt a pozíciót a vállalatnál.

Vezetőségi tagként Pálfalvi Márta feladata lesz a vállalat reputációjának növelése, valamint a vállalat fenntarthatósági programjának – a Zöldebb jövőért programnak – a szélesebb körű megismertetése a hazai közvéleménnyel. Ugyancsak a szakember felel mostantól a vállalat belső kommunikációjának fejlesztéséért.

Palfalvi_Marta

Pálfalvi Márta korábbi munkahelyein kiemelkedő eredményeket ért el hasonló munkakörökben. Kommunikációs és vállalati kapcsolatok vezetőként a Philip Morris Magyarország Kft.-nél jól használta fel a dohányipar szűkös kommunikációs lehetőségeit a vállalat javára. 2011-től ugyanilyen pozícióban sikeresen fejlesztette a Tesco magyarországi kormányzati kapcsolatrendszerét. Irányítása alatt a csapat stratégiai partnerségi megállapodást készített elő a magyar kormánnyal, fejlesztette a belső és külső kommunikációt, elkötelezetten növelte a vállalat elismertségét a társadalmi felelősségvállalási tevékenységek irányításával.

„Új pozíciómban arra törekszem majd, hogy a vállalat minőség és innováció iránti szenvedélyét bemutassam, és összehangoljam a neki otthont adó közösségek iránti elkötelezettségével.”
(BrandTrend)