Kategória: Aktuális.

A tavalyi turisztikai szezon talán az apartman-tulajdonosoknak kedvezett leginkább: a szállásfoglalások számában 7 százalékos, míg az átlagos foglalási értéket tekintve 9 százalékos növekedést mutatnak ebben a kategóriában a Szallas.hu statisztikái. „Ez egyértelműen a családi utazások népszerűségének növekedését mutatja, ezért idén teljesen megújítottuk a foglalási rendszerünket” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.

Az új megoldás többek közt hatékonyabban kezeli, ha többen utaznak együtt, így felgyorsul a foglalási folyamat. „Például ha egy ötfős család menne szállodába nyaralni, akkor egyazon folyamatban állíthatják be a lefoglalni kívánt szobák számát, nem kell minden szobára külön megrendelést feladni” – magyarázta a Szallas.hu ügyvezető igazgatója. A keresési és találati oldalt is továbbfejlesztették, hogy jobban igazodjanak a megadott paraméterekhez akár szabad szavas keresés esetén is.

A Szallas.hu új motorja ugyanakkor a szállásadók számára nyújtja a legtöbb újdonságot. A nyaraló- és vendégház-tulajdonosok például a „teljes ház beállítása” opció kiválasztásakor egy egyszerűsített adminisztrációs felülettel találkoznak, amelyen gyorsabban, de a korábbiaknál relevánsabb információkkal tudják beállítani ajánlataikat. Ezen felül részletesebben lehet megadni a pótágyazási lehetőségeket is.

„A szálláskeresésnél egyre nagyobb szerepet kapnak a mobileszközök, amelyek révén nő az azonnali foglalás aránya is. A kontingenskezeléssel azonban a szállodatulajdonosok könnyebben alkalmazkodhatnak az utazók pillanatnyi igényeihez” – tette hozzá Szigetvári József.

A fejlesztések emellett rugalmasabb és precízebb árazást is lehetővé tesznek. A Szallas.hu ügyvezető igazgatója szerint például a gyermekkedvezmények és pontos gyermekárak megadásával hatékonyabban szólíthatók meg a családos utazók, ugyanakkor a napi árazással könnyebben kezelhetők a bizonyos időszakokban gyorsan változó kapacitások. Emellett a szálláshely díja már a foglalók száma alapján is megadható, így más áron lehet értékesíteni ugyanazt a szobát egy vagy három fős ajánlatkérésnél, ami szintén a kihasználtság maximalizálásában segíti a szállásadókat.
(BrandTrend)