Kategória: Aktuális.

A 44 éves Iulia Nartea, Nehoiu/Buzau-ban, Romániában született és az új pozíció mellett az eddigi feladatait továbbra is ellátja, mint a UPS Románia, Görögország és a balkáni államok igazgatója. A cégvezető az említett területeken, így közel 400 dolgozóért, a vállalatok mindennapi működésért, az üzletfejlesztésért, stratégiáért és támogatói funkciókért lesz felelős. A szakember Martin Seitz-et váltja az ország élén, aki a UPS európai üzemszervezési koordinátoraként, Brüsszelben dolgozik tovább.

Iulia Nartea

“Széleskörű szakértelmével és hatalmas tapasztalatával, Iulia Nartea tökéletes pozícióban van ahhoz, hogy sikeresen vezethesse magyarországi üzletünket, – mondta el Cindy Miller, a UPS európai elnöke. – Biztos vagyok abban, hogy ő és csapata a UPS-től elvárt szintű, megbízható szolgáltatást fogja nyújtani minden ügyfélnek, azok méretétől függetlenül.”

Nartea 1992-ben közgazdászként kezdett el dolgozni a fuvarozási iparágban, méghozzá a Romtrans speciális szállítási részlegén. A vállalat, abban az időben a UPS romániai szerződött szolgáltató partnere volt. 1998-ban nevezték ki a UPS üzletmenet vezetőjének a Romtranson belül.

2000-ben a Romtrans, Trans Courier Service néven leányvállalatot hozott létre, hogy expressz csomag szolgáltatásokat nyújtson a UPS számára. Nartea, ekkortól  ügyvezető igazgatóként minden UPS-szel kapcsolatos romániai feladatot koordinált. Majd miután 2008-ban a UPS megvásárolta a Trans Courier Service-t és megalakult a UPS Románia, Nartea az új vállalat igazgatójaként dolgozott tovább. 2012-ben, feladatköre tovább szélesedett és a UPS görög, illetve balkán piacainak felelőse is ő lett.

“Erős helyi UPS csapatommal közösen, alig várjuk hogy közösen növelhessük a magyarországi üzletvitelt és továbbépíthessük a meglévő reputációnkat, mint olyan vállalat, amely kiváló logisztikai megoldásokat kínál a partnerei számára,” – mondta Nartea. “Célunk az, hogy segíthessünk magyarországi ügyfeleink számára, hogy tökéletesen kihasználhassák a globális kereskedelem kínálta lehetőségeket, bekapcsolódhassanak a nemzetközi piacok vérkeringésébe és növelhessék versenyképességüket.”

(BrandTrend)