Kategória: Aktuális.

A legszembetűnőbb változás az anyagok elrendezésében és tálalásában tapasztalható: a korábbi tematikus, rovatok szerinti csoportosítást egy sokkal nagyobb szerkesztői szabadságot, ezzel érdekesebb, frissebb oldalképet biztosító layout váltotta fel. Az új dizájn ugyanakkor arra is lehetőséget ad, hogy egy-egy aktuális, fontos téma összes friss, releváns cikkét egy tömbben kínálja az olvasóknak.

nol.hu

A címoldal vegyesebb kínálatot nyújtó része mellett megtalálható a rovatok szerinti bontás is, amely könnyedén áttekinthető és segíti az eligazodást. A friss cikkek mellett a látogató egy pillantással felmérheti, hogy mely írások a legolvasottabbak és egy kattintással eljuthat az őt érdeklő témával foglalkozó cikkek gyűjtőoldalára.

A címoldal és az aloldalak megújulása mellett a cikkek megjelenése is megváltozott. Az új layout megkülönbözteti a rövid, aktuális, gyors híreket, illetve a nagyobb lélegzetű háttéranyagokat, elemzéseket, riportokat, a napi hírfogyasztásnál elmélyültebb témákat. Ez utóbbiak tálalása kényelmesebb olvasást biztosít a hosszabb cikkek esetében is.

A szöveg mellett megújul a multimédiás tartalom megjelenítése is, a képgalériák és a noltv videói is az új dizájnnak megfelelő környezetben jelennek meg.

A megújulást kommunikációs kampány vezeti be (Nol.hu kampány képek), amelynek kreatív koncepcióját a meghívásos tenderen választott OKEGO reklámügynökség készítette. A kreatív koncepció a tájékozottságot, mint fontos értéket helyezi középpontba. Letisztult képi világ és szokatlan vizuális megszemélyesítések jellemzik a hirdetéseket.

A kampány március 12-től indul TV, rádió, print, online és közterületi (metró balusztrád, CLP, digitális CLP, épületháló) felületeken, médiavásárló az MM&B.
(BrandTrend)