Kategória: Aktuális.

Megkönnyítheti a biztosítóválasztás vagy váltás előtt állók dolgát „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” pályázat, mely a legjobb szolgáltatást a legmagasabb színvonalon nyújtó cégek közötti rangsort állítja fel. A 2011-ben alapított, idén harmadik alkalommal meghirdetett díj lehetőséget teremt a lakossági ügyfelek és a biztosítási szektor közötti bizalmi viszony tovább-erősítésére, valamint a hazai ügyfélbarát biztosítási kultúra szakmai fejlesztésére és népszerűsítésére. A díj, amely esélyt ad az ügyfélbarát szervezeti mentalitás szakmai fejlesztésére, komoly előnyökkel jár a pályázók számára, ugyanis megismerteti az intézmények ügyfélbarát gyakorlatát a fogyasztókkal, ami növelheti az ügyfelek bizalmát az egyes intézmények felé.

az ev fogyasztobarat biztositoja

„Véleményem szerint pályázatunk is szerepet játszik abban, hogy a válság óta folyamatosan fejlődik a magyar biztosítók ügyfélbarát gyakorlata. A verseny résztvevői az előző évek tapasztalatai szerint a szektor 60-70%-át lefedték, ráadásul gyakran indítottak el átszervezéseket és szakmai fejlesztési programokat a pályázatra való felkészülés során. A magas színvonalú, független bírálati rendszer is azt tükrözi, hogy mi a jók között is a legjobbakat keressük. Így kívánjuk elérni, hogy a megmérettetés a lakossági ügyfeleknek és az intézményeknek egyaránt jelentős előnyökkel járjon.” – mondta el Siklósi Máté, a díjat alapító Tetszett Kft. ügyvezetője.

A két részből álló pályázat kifejtendő kérdéseket tartalmazó felét biztosítási tapasztalattal rendelkező, de intézményektől független szakértőkből, gazdasági újságírókból, fogyasztóvédelmi szakemberekből álló zsűri pontozza majd. A kérdések elsősorban az ügyfelekkel való kapcsolattartás és a panaszkezelés minőségét mérik, de fontos szerep jut az értékesítők ügyfélbarát oktatásának, az ügyfelek széleskörű tájékoztatásának, a fogyatékkal élők kiszolgálásának és a vállalati társadalmi felelősségvállalásnak is. A második rész értékelése objektív mutatók szerint zajlik, amelyek többek között a szerződésszámra jutó ügyfélpanaszt és a fogyasztóvédelmi bírságokat is mérik.

A pályázók és a közvélemény a májusi díjátadón értesülhet arról, hogy melyik biztosító kapja meg idén „Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója” címet.
(BrandTrend)