Kategória: Aktuális.

A MOL-csoport idén ismét elindítja egyedülálló nemzetközi versenyét, a Freshhh-t. Az egyetemi és főiskolai hallgatókból álló csapatok nem csupán a játék és tanulás kedvéért, hanem a 20 000 eurós össznyereményért és egy lehetséges karrierért is versenyeznek. A program ma indul, a regisztrációkat április 7-ig várják a www.freshhh.net weboldalon.

A MOL-csoport 2007 óta rendezi meg az olaj- és gázipar egyik legnagyobb nemzetközi versenyét, a Freshhh-t. A program célja a fiatal tehetségek vonzása és fejlesztése, akik a Csoport egyik legerősebb pillérét képezik. Az utóbbi hét évben 70 ország 250 egyetemének 10 000 diákja összesen 3500 csapatot alkotva versenyzett a programban. Sokan közülük ma a MOL-csoport sikeres munkavállalói a világ különböző pontjain.

A verseny háromfordulós; résztvevői egy virtuális térben versenyeznek, és a MOL-csoport által kidolgozott iparági és stratégiai feladatokat oldanak meg. Az első forduló 40 legjobb csapata kerül be a stratégiai szimulációs körbe, ahol a benzinkút-üzemeltetés kihívásaival néznek szembe. A továbbjutás érdekében alapos piaci elemzésre alapozott döntéseket kell hozniuk. A harmadik forduló a budapesti döntő, ahol a legjobb 5 csapat versenyez a fődíjért.

A dobogósok összesen 20 000 eurót kapnak (a nyertes csapat 9000, a második helyezett 7000, míg a harmadik helyezett 4000 euróval lesz gazdagabb), és egy lehetőséget, hogy részt vegyenek a MOL-csoport frissdiplomás programjában. A csapatok teljesítményét a MOL-csoport felsővezetőiből álló zsűri értékeli. Idén a Freshhh elsősorban a finomítás, a logisztika és a stratégia területeire koncentrál.

“Tavaly rekordszámú jelentkezőnk volt, több mint 60 ország egyetemeinek és főiskoláinak több mint 2600 diákja vett részt a versenyben, összesen 887 csapattal. Idén célunk e rekord megdöntése. A MOL-csoport jövőbeni sikere a kreativitást, friss ötleteket és új perspektívákat hozó fiatalok kezében van, így az, hogy folyamatosan jelentős erőforrásokat fektetünk a legjobb tehetségek felkutatásába, a legjobb, amit tehetünk” – mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport emberi erőforrás igazgatója.
(BrandTrend)