Kategória: Aktuális.

Miután Herczeg Zoltán eldöntötte, 17 év után végleg felszámolja a hazai Herczeg-divatházat, itt hagyta az országot, hogy külföldön próbáljon szerencsét. Meg sem állt egészen Hollywoodig, bízva abban, hogy egyedi stílusába a sztárok világában nem csak Michael Madsen szeret majd bele. Azonban az itthon maradt Herczeg-rajongóknak sem kell aggódniuk, hiszen a Herczegség fejedelme nem tűnik el végleg a magyar közéletből.

A napokban ugyanis a Femcafe elindította a „Herczeg goes to Hollywood” című önálló blogot, melyben napi rendszerességgel olvashatunk agymenéseiről, hollywoodi karrierjéről és izgalmas mindennapjairól. A blog a Femcafén belül érhető el, de a kiadó egy dedikált Facebook profilt is létrehozott a blog számára.

Herczeg Zoltán

Herczeg Zoltán

A „Herczeg goes to Hollywood” blog ezekkel az érdekes és inspiratív gondolatokkal indít:

„Merész álmomat jöttem ide (Los Angeles) megvalósítani, mint oly sokan mások még szakadatlan rajtam kívül. Röpke egy hét alatt is érezhető a roppant különbség a két ország, annak lakói, mentalitása és gondolkodása között. Itt pörög az élet, hajtja az embereket az önmegvalósítás vágya és tudják, hiszik, hogy ha kemény munkával és hallatlan kitartással teszik a dolgukat, egész biztosan előbbre juthatnak, mert a rendszer így van itt felépítve. Roppant erős a mezőny, de itt van értelme talpalni, itt a legmerészebb álmok is ezerszeresen válhatnak valóra. Ebben a közegben folytatnám munkám, mert én is hiszek ebben és az álmaimban. Hát még az időjárás és a fauna, arra nincsenek szavak, örök tavasz és nyár, ezerféle növény, fa, állat és ember…”

Herczeg_Zoltan_1

A Femcafe és Herczeg Zoltán közt létrejött együttműködés nem újkeletű, hiszen a tavalyi év során megrendezett FEMCAFE BIKINI TOUR 2013 rendezvénysorozat kapcsán is sikeres együttműködést valósítottak meg. A Herczeg-divatház alapítója ugyanis a divatshow egyes állomásain önálló tour keretében mutatta be legfrissebb bikini-kollekcióját a tervező.
(BrandTrend)