Tasnádi Ádám kreatív módon, a Föld területeinek online értékesítése révén 1 millió forintot gyűjtött össze hat hét alatt. Ádám barátaival a nyári brazíliai labdarúgó világbajnokságra igyekszik, ahol – a virtuális megjelenítésen felül – helyszíni tudósításaik és blogolásuk során minél színesebb módon tüntetik fel támogatóikat, teljesítik az általuk megszabott feladatokat, küldetéseket. Tehát szponzoraik írják a sztorijukat. Projektjükkel világhírnévre törnek.
A 2013-ban indult, többnyelvű, My Road To Brasil névre keresztelt projekt az elmúlt hetekben forrt ki teljesen, igazán eredményessé pedig egy magyar nagyvállalatnak – Szerencsejáték Zrt. (TippmixPro) – köszönhetően vált. A „garázsból” induló vállalkozás sikerességének kiemelendő fokmérője, hogy országos szintű TV műsorokban is szerepelt már. Bár a projekt első országait barátok, ismerősök és kisvállalkozások vették meg, a csapat nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ismert személyeket és cégeket is összegyűjtsön honlapján, így csatlakozott már hozzájuk – többek között – Csonka András, Koman Vladimir, Kiss Ádám, Katus Attila, Weisz Fanni, Pistyur Veronika, Fekete Dávid és Tolvai Renáta is.
A honlapjukon – ahol a világot 754 részre osztották fel – található területeket már néhány dollártól kezdve meg lehet vásárolni. Ezek a felületek – amelyeken tulajdonosuk megadhatja elérhetőségét, adatait, reklámtevékenységének célját, valamint a feladatot, amit a csapattagokkal a helyszínen szeretne végrehajtatni – hirdetőtáblaként funkcionálnak.
Ádámék emellett szociálisan érzékenyek: munkájuk része – támogatóik feltüntetése mellett – a brazíliai jótékonykodás és céljuk egy magyar hátrányos helyzetű fiatal kiutaztatása is.
Az eredeti cél, Ádám utazásának ára már megvan, azonban a kiutazásnál csapatban gondolkodik a projektgazda. Amennyiben sikerül összegyűjteni az újonnan kitűzött cél alsó határát, 6-10 millió forintot, az egyetemisták összesen 6 fővel dolgoznának a kinti tudósítások alatt: az 5 fős baráti csapatot egy általuk, pályázati úton választott hátrányos helyzetű fiatallal egészítenék ki. Az egyetemisták komoly médiamegjelenítést terveznek, ezáltal lehetőségeik tudatában minél több stábtagot fognak kiutaztatni.
A My Road To Brasil egy kalandon kívül nem más számukra, mint az önmegvalósításhoz vezető út, ugyanis manapság nehéz érvényesülni fiatalként Európában. Például amennyiben több pénzt sikerül összeszedni, mint amennyi a brazil túrára kell, Ádám ebből a pénzből finanszírozná további tanulmányait is.
A My Road To Brasil projekt ezzel az eddigi legtöbb pénzt összegyűjtő, közösségi finanszírozásra (crowdfunding) épülő magyar oldallá vált.
A projekt részletesebb leírása: www.myroadtobrasil.com
(BrandTrend)