Kategória: Aktuális.

A logók meghatározzák a márkáról kialakult képet, a vállalati arculat, imázs szerves részét képezik, azáltal, hogy megmaradnak az emberek fejében, és különböző assziciációkat alkotnak. Elég csak a Coca-Cola, a Nike vagy a McDonald’s emblémájára gondolni – mi jut róla az embereknek azonnal eszébe?

A jó logók soha nem teszi lehetővé, hogy a fogyasztók elfelejtsék a hozzájuk kapcsolódó márkát. Ez az, ami ösztönzi őket abba az irányba, hogy egy adott terméket válasszon: az emberek hajlamosak ragaszkodni a már megszokotthoz, ismerőshöz, ami pozitív asszociációkat hoz elő.

Míg egy jól megtervezett és kivitelezett logó hozzájárulhat egy cég sikeréhez, addig ennek ellenkezője is lehetséges.

Íme, tíz rossz példa arra, hogyan teszi tönkre egy logó a vállalati hírnevet:

Catholic Church’s Archdiocesan Youth Commission

Catholic Church’s Archdiocesan Youth Commission

Kudawara Pharmacy

Kudawara Pharmacy

KidsExchange

KidsExchange

MegaFlicks

MegaFlicks

Arlington Pediatric Center

Arlington Pediatric Center

Junior Jazz Dance Class

Junior Jazz Dance Class

Instituto de Estudos Orientais

Instituto de Estudos Orientais

Office of Government Commerce

Office of Government Commerce

Clinica Dental

Clinica Dental

The Computer Doctors

The Computer Doctors

Forrás: theuntappedsource.com
(BrandTrend)