Kategória: Aktuális.

Az arculati elemek megújulása egybeesik a „citrom” feladatkörének bővülésével. A közel tíz éve alapított Red Lemon bulvárügynökségként kezdte a működését – és bár vezető szerepét ezen a területen a megtartotta -, a piaci igényeknek és átstrukturált ügyfélkörének megfelelve számos új szolgáltatással színesítette kínálatát.

redlemonmedia-logo-2013

A Red Lemon a bulvárkommunikáció mellett már jelentős mértékben lát el szakmai és b2b kommunikációs feladatokat, valamint arculattervezést, marketingtevékenységet, kreatív munkákat is végez régi és új ügyfelei számára.

farkaslaszlo_redlemon

A PR ügynökség 2013-ban social media divíziót alakított ki, amelynek élére Farkas Lászlót kérték fel. A szakember ezt megelőzően a TV2 kiemelt műsorainak (Megasztár, ÖsszeEsküvők, A Nagy Duett, The Voice) online szerkesztőjeként és online projekt felelőseként ért el sikereket. Farkas vezetésével az ügynökség több multinacionális vállalat (TEVA – Silegon és Wick márkák, Universal Channel, Coca Cola HBC – Famous Grouse) mellett rajongói oldalak (Lilu) közösségi média kampányát irányítja.

A Red Lemon új logóját a fiatal kora ellenére már több ízben is kitüntetetett (Ifjú Arany Penge Díj, Rékassy Csaba művészeti emlékdíj) Kalász Benjamin tervezte. A munkatársakról a fotókat Éder Krisztián készítette. A megújult www.redlemon.hu oldal fő újdonsága leginkább az átláthatóság, emellett pedig a sajtóanyagok közvetlen megosztási lehetősége a legnépszerűbb közösségi oldalakra (Facebook, Google+, Pinterest, Twitter).

A egyes ügyfelek híreire külön-külön is rákereshetnek az érdeklődök, vagy maguk a megbízók is. A sajtóanyagok gyors, egy kattintásos letöltéséhez az ügyfelek és az újságírók is egyedi belépési azonosítót igényelhetnek a weboldalon vagy egy e-mail címen. Az oldal látogatói emellett megismerhetik a Red Lemon munkatársait és azt is, hogy ki melyik projekten dolgozik éppen.

rubinkata_redlemon_2

„Eltelt közel egy évtized, ideje volt egy tisztességes ráncfelvarrásnak. A megújult külső, az új logó, a letisztult design tökéletesen mutatja azt, ahogy mi is változtunk: az elmúlt évek alatt megkomolyodtunk ugyan, de a fiatalos lendületünk és erőnk megmaradt” – mondta Rubin Kata, a Red Lemon Media alapító ügyvezetője.
(BrandTrend)