Kategória: Aktuális.

Az új vezető együtt fog működni a MediaCom helyi csapatával annak érdekében, hogy az ügynökség számára a legoptimálisabb megoldásokat határozzák meg, majd ezeket kiterjesszék a mobilokra is. Az ő feladata lesz annak biztosítása, hogy az ügyfelek a legújabb tudásban részesüljenek, és megértsék az új csatorna szükségességét.

Ben_Phillips

2013-ban a MediaCom mobilos bevételei több mint 113 százalékkal növekedtek az olyan országokban, ahol külön divízió foglalkozik a hordozható eszközökön történő marketinggel. A piacokon (Egyesült Királyság, Németország, Skandinávia, Szingapúr, India) a vállalat kreatív applikációkkal, kuponokkal, kiterjesztett valósággal és QR-kódos megoldásokkal van jelen.

Az ügynökség célja, hogy minden ügyfele számára biztosítsa a szakértelem és a kreativitás legmagasabb szinjét.
(BrandTrend)