Kategória: Aktuális.

A Hírek Média 1998 januárjában alakult.  Az online médiavállalkozás ekkor indította el a Terminal.hu informatikai portált, majd ezt követően röviddel a Depo.hu online ár-összehasonlító szolgáltatást. Utóbbi az első olyan internetes oldal volt, melyen egy felületen több tucat kereskedő kínálhatta online termékeit. A 2001-ben Deloitte Technology Fast 50 versenyt nyerő vállalat ezt követően is számos innovatív onlinemarketing-eszközzel rukkolt elő elsőként a hazai piacon. Ilyen volt például a Maxima direktmarketing-rendszer, illetve a PPC alapú szöveges hirdetési hálózatként működő CTnetwork.

A hangsúlyeltolódásban a fordulópontot a 2010-ben létrehozott új divízió, a Media Tools nevű kreatív műhely hozta. „A Hírek Média név már nem tükrözte megfelelően azt a tevékenységet, amit valójában végzünk. Az elmúlt 3-4 évben a fókusz markánsan megváltozott, a tartalomszolgáltatás és a hírek gyártásának helyét fokozatosan átvette a digitális márkaépítés, illetve az ehhez kapcsolódó saját fejlesztésű eszköztár bővítése, mely ma már a piac feltérképezésétől a teljesítmény alapú szolgáltatásokig rendelkezésre áll”– mondta Nagy Attila, a ReachMedia ügyvezetője.

A több mint 30 főt foglalkoztató cégcsoport menedzsmentje így elérkezettnek látta az időt arra, hogy a megújult portfóliót új név alatt és új struktúrában mutassa be. „A ReachMedia név, illetve a hozzá társított szlogen – Együtt elérjük – sok mindent kifejez. Például azt, hogy olyan emberek dolgoznak nálunk, akiknek fontos, hogy a szakterületükön mindent elérjenek. Ezzel párhuzamosan olyan termékeket és szolgáltatásokat fejlesztünk és üzemeltetünk, melyek mindenkihez eljutnak, s végül azt is, hogy ügyfeleinket partnerként segítjük üzleti céljaik elérésében” – mondta Trentin Tamás, a ReachMedia ügyvezetője.

A ReachMedia termékeit és szolgáltatásait 5 divízióba szervezte. Az Online direkt marketing keretében közvetlenül a célcsoportelérésen, illetve az új fogyasztói bázis kiépítésén és aktivizálásán van a hangsúly. A Teljesítmény marketing lefedi a kattintás alapú hagyományos, illetve közösségi felületeken történő hirdetési lehetőségeket. Az E-kereskedelmi megoldások kész, azonnal igénybe vehető termékeket és szolgáltatásokat – pl.: webshopmotor, szobafoglalási rendszer, piactér alapú megjelenés – takarnak. A Piackutatás és analitika divízióban a célok sikeres eléréséhez szükséges üzleti információk beszerzését és elemzését végzik a szakemberek. Végül a Digitális márkaépítésben megtalálhatók mindazok az online marketing és pr eszközök, melyek a brand sikeres bevezetéséhez és értékesítéséhez kapcsolhatók.

A ReachMedia ezen felül 2014-ben számos új, a hatékony online marketinget támogató egyedi fejlesztés bevezetését tervezi.
(BrandTrend)