Kategória: Aktuális.

A portfólióba olyan brandek tartoznak, mint Magyarország vezető gamer magazinja: a GameStar, a B2C célcsoportnak szóló PC World,valamint az IKT döntéshozók és előkészítők munkáját immár 45 éve segítő Computerworld.

„A Project/029 egyedülálló módon az informatikai piac minden szegmensében jelen van valamilyen platformon: nyomtatott sajtó, website, digitális magazin, video, mobil, rendezvények. Úgy véljük, hogy az együttműködés mindkét fél számára számos előnnyel jár majd, az Adaptive Media pedig rendelkezik azzal a tudással és kreativitással, ami fontos volt számunkra a megfelelő partner kiválasztásánál.” – nyilatkozta Virágh Márton, ügyvezető igazgató.

„Az Adaptive Media határozott célja, hogy tovább színesítsük a hazai piac legnagyobb elérésű független online portfolióját. A Project/029 kiadványai erős márkákkal és fontos olvasói bázissal bírnak, munkatársai ismert és elismert szaktekintélyek. Büszkék vagyunk rá, hogy együtt dolgozhatunk velük.” – nyilatkozta a szerződés aláírása után Sopov István ügyvezető.
(BrandTrend)